تجلیل از مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی؛

آموزش وپرورش آذربایجانشرقی دستگاه فعال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی

آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به سبب کسب رتبه اول کشور در تابستان 1395 در بین ستادهای اسکان کشور دستگاه فعال اجرای سیاست های اقتصاد مقاوتی معرفی شد.

کد مطلب: ۶۰۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مهدی باکری و شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: وحدت، برادری و صمیمیت، رمز موفقیت استان در عرصه‌های مختلف است که این روحیه باید در سال‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال 1395، از عملیاتی شدن قریب به اتفاق تکالیف ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری خبر داد و گفت: برای تحقق اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان، با تمام توان به صحنه آمدیم و با همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌ها به عهد و پیمان خود عمل کردیم.

در این نشست از مدیران دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی مستقر در استان به خاطر همکاری با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کسب عناوین برتر ملی در حوزه‌های تحت ماموریت آنها قدردانی شد.

در قسمتی از متن تقدیرنامه مدیر کل آموزش و پرورش استان آمده است:

بر اساس آمارهای منتشره اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در خصوص میزبانی شایسته و آبرومند از میهمانان و مسافرین فرهنگی و اسکان و پذیرایی ایشان از مراکز رفاهی آموزش و پرورش در تابستان سال 1395 در سایه ی تلاش و عملکرد در خور تحسین و ارزشمند جناب عالب و همکاران محترمشان آمار 21 درصدی را کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار