مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان:

پیش بینی پذیرش بیش از 4 هزار نفر در شبانه روز را خواهیم داشت

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان گفت: در سال گذشته 109 مدرسه در طرح اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود که این آمار به 114 مدرسه افزایش پیدا کرد و بر همین اساس پیش بینی پذیرش بیش از 4 هزار نفر در شبانه روز را خواهیم داشت.

کد مطلب: ۶۰۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، دقیق در مراسم افتتاحیه ستاد اسکان ناحیه 3 اصفهان در محل آموزش و پرورش ناحیه 3 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاون منابع پشتیبانی اداره کل و جمعی از مدیران آموزش و پرورش نواحی 6 گانه اظهار کرد: هدف اصلی ما، احترام به ارباب رجوع، مسافران، ایجاد امنیت و آرامش و همچنین تامین بهترین شرایط برای این قشر از افراد است.

وی افزود: برای اینکه به شعار خود که ایجاد آرامش و آسایش مسافران است دست پیدا کنیم، اقدام به بازدید از مدارس در طرح اسکان نوروزی کردیم و در طی دوران اسکان نیز بازرسان حضوری جدی خواهند داشت.

دقیق تصریح کرد: برای ایجاد فرهنگسازی در میان مسافران، اقدام به در نظر گرفتن طرحی مبنی بر شناسایی بهترین مسافر از زوایای مختلف می کنیم و در پایان سفر نیز از آنها تقدیر به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار