حضور 31 هزار دانش آموز و فرهنگی در مسابقه ی حفظ زیارت امین الله

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اختتامیه مسابقات حفظ زیارت امین الله گفت: 31 هزار نفر دانش آموز و فرهنگی استان در مسابقه ی حفظ زیارت امین الله شرکت کردند.

کد مطلب: ۶۰۷۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، براتعلی منصوریان در اختتامیه مسابقات حفظ زیارت امین الله گفت: در اموزش و پرورش به دنبال خروجی حیات طیبه هستیم و این با ایمان و عمل صالح میسر می شود. ما در اموزش و پرورش برای تحقق این هدف بزرگ فعالیت هایی تعریف میکنیم یکی از انها زیارت امین الله هست که بالغ بر 31 هزار نفر شرکت کردند در 30 هزار خانواده زمزمه این زیارت روحانی انجام شده است عمل و توجه به این زیارت در زندگی ما جاری باشد. علاوه بر ان زیارت اولی ها طرح مصباح الهدی و .... از دیگر این طرح ها است ان شا الله عنایت خاصه حضرت زهرا شامل حال همه باشد

وی در ادامه تشریح کرد: ما در اموزش و پرورش برای اجرایی شدن سند تحول بنیادین فعالیت هایی را تعریف میکنیم که یکی از این فعالیت ها که با همکاری شهرداری است همین زیارت امین الله است

همچنین معاون فرهنگی شهردار مشهد وحید جلیلی در این مراسم گفت: مفهوم زیارت مفهوم گسترده و عمیقی است دشمنان اهل بست تلاش کردند بین امام و امت فاصله بیندازند؛ زیارت در ذات خود هم یک مفهوم ولایتی است و هم یک مفهوم برائتی است دامنه دوستی و دشمنی با اهل بیت هم محصور در زمان و مکان نمی شود .

این مقام مسئول گقت: همه کسانی که با سکوتشان به جنایت در کربلا کمک کردند نیز مورد برائتند.کسانی که دین خودشان را بهانه ای کردند برای مسئولیت. حضرت امام از اینها به اسلام امریکایی تعبیر کردند. ما اگر زیارت می خوانیم یادمان باشد که مکتب اهل بیت اسلام ناب است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار