ارائه خدمات در نوروز توسط نرم افزار گردشگری استان سمنان

نرم‌افزار جامع گردشگری شامل نقشه، کیو آر کد، عکس، مسیرها، جاذبه‌ها، لیست تأسیسات گردشگری و اماکن اسکان در نوروز به مسافران خدمت ارائه می کند.

کد مطلب: ۶۰۷۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان در حاشیه نشست برنامه ریزی استان سمنان در استانداری گفت: در سال جاری دو نوع خدمات گردشگری راهنمایی به مسافران نوروزی ارائه می شود که نخست نرم افزارهای اینترنتی کیوآر کد ها و ... هستند و نوع دوم به صورت سنتی از طریق نقشه، عکس، برشور و ... که تمهیدات این امر به خوبی در سطح استان پیش بینی شده است.

حسین خواجه بیدختی افزود: ۱۵۰هزار برشور و نقشه در سطح استان نشر و آماده توزیع بین مسافران نوروزی است که اطلاعاتی مانند محل های اسکان، پارک ها، فواصل راه ها، پمپ بنزین و ... در آنها به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه مسافران نوروزی نباید دغدغه اینترنت را داشته باشند، تصریح کرد: چتر وای فای در ۲۲ نقطه استان با همراهی اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به صورت رایگان در اختیار مسافران نوروزی است.

دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان اظهار داشت : علاوه بر این زیر ساخت فناوری نوین، ۶۴ پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمای مسافر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در استان طی ایام نوروز مسافران را راهنمایی می‌کنند.

خواجه بیدختی در پایان از برپایی ۲۰ بازارچه و نمایشگاه عرضه صنایع‌دستی و سوغات در استان خبر داد و افزود: این بازارچه ها سال های گذشته نیز میزبان خیل مسافران نوروزی بودند که در آنها صنایع دستی، مایحتاج مسافران، غذاهای محلی، نان و ... ارائه می شود همچنین در سال جاری ۲۸سفره هفت سین فاخر در ۲۸نقطه استان سمنان برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار