حجت الاسلام پناهیان در اهواز:

ساز و کار «جمنا» منجر به واگذاری واقعی قدرت به مردم می شود

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه اگر ساز و کار تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به صورت صحیح پیش رود، اخبار استانی مهم تر از اخبار دولت و مجلس می‌شود، گفت: چون در این تشکیلات مردم تصمیم گیری می کنند و تصمیمات شوراهای استانی تعیین کننده تصمیمات مهم کشوری است.

کد مطلب: ۶۰۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستنان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در سخنرانی خود در جمع مردم اهواز با بیان اینکه اگر ساز و کار تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به صورت صحیح پیش رود، اخبار استانی مهم تر از اخبار دولت و مجلس می‌شود، گفت: چون در این تشکیلات مردم تصمیم گیری می کنند و تصمیمات شوراهای استانی تعیین کننده تصمیمات مهم کشوری است.
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه «تشکیلات و کار تشکیلاتی» ضرورت امروز جامعه است، اظهار داشت: پیامبر اسلام برای کار تشکیلاتی در مدینه از گروه‌های 12 نفری استفاده کردند و پس از جنگ خیبر تعداد افراد در یک گروه را به 10 نفر رساند و هدف از این کار مبارزه با نفاق بود.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با باند بازی توانسته است قدرت خود را در اروپا گسترش دهد، گفت: مردم اروپا با انتخابات کنترل می‌شوند و برای مقابله با این باندبازی و قدرت طلبی کار تشکیلاتی و کار حزبی به معنای واقعی است. این کار نباید برای قدرت طلبی باشد بلکه این اقدام با هدف مقابله با قدرت طلبان انجام می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه روش کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را می‌پسندم، بیان کرد: نتیجه سیاست ورزی این جبهه بسیار با اهمیت‌تر از نتیجه کار تشکیلاتی انها است. ما باید بدانیم راه سیاست ورزی چیست و به آن عمل کنیم.

وی افزود: تشکیلات جمنا نباید فقط سیاسی باشد بلکه باید مسائل اجتماعی و فرهنگی باشند و به صورت غیر رسمی مشکلات استان و یا کشور را حل کنند. اگر ما قدرت جمع شدن داشته باشیم دولت خادم مردم می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان بیان کرد: دموکراسی در غرب قدرت را به کارتل‌ها داده و با فریب مردم آنها در حال اداره کردن جامعه است. در جمهوری اسلامی ما به دنبال قدرت گرفتن چند بچه مذهبی نیستیم بلکه باید با قدرت گرفتن مردم سیاسیون را وادار به خدمت کنیم.

وی اظهار داشت: دوره تک روی در کارها به پایان رسیده است و نباید در کارها به شخصیت‌ها نگاه کنیم و از آنها اعتراض کنیم بلکه باید با تشکیلات پیش برویم و نفرات را انتخاب کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برای انتخاب افراد جهت مملکت داری نباید نگاهمان به سخنوری باشد و در روزهای اخر در مناظرات رئیس جمهور تعیین شود، گفت: در ساز و کار تشکیلاتی افرادی که برای کسب قدرت به دنبال فریفتن مردم هستند با کسانی که به دنبال قدرت دادن به مردم هستند، مشخص می‌شود.

وی اظهار داشت: سیاست ورزی درست به این صورت نیست که هرکس که صدایش بلندتر از بقیه باشد بتواند در عرصه ظهور کند بلکه نخبگان از کف جامعه به بالا صعود می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جریانات سیاسی در ایران تشکیلات نیستند، گفت: این فعالیت‌ها در قالب پاتوق سیاسی است و همه انتخاب مردم بر پایه اعتماد عمومی به شخص و اعتماد پاتوق سیاسی به او است اما در کار تشکیلاتی انتخاب مردم انتخاب تشکیلات است. در واقع تشکیلات به اشخاص اعتبار می‌دهد و اگر شخص پایبند به تشکیلات نباشد خود به خود حذف می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار