معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان:

صدا و سیمای کردستان بازوی قدرتمند تحقق اقتصاد مقاومتی در استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان، گفت: صدا و سیما بازوی قدرتمند تحقق اقتصاد مقاومتی در استان به شمار می رود و توانسته تعامل ارزشمندی با مردم استان برقرار نماید.

کد مطلب: ۶۰۷۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان ،حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از همراهی صدا و سیمای استان با دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: صدا و سیما بازوی قدرتمند تحقق اقتصاد مقاومتی در استان به شمار می رود و توانسته تعامل ارزشمندی با مردم استان برقرار کنند.

معاون استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: صدا و سیمای کردستان، صدا و سیمای کُرد به عنوان اصیل ترین فرهنگ ایرانی است و مدیرکل این سازمان به دلیل آشتی دادن مردم کردستان با صدا و سیما شایسته تبریک است.

فیروزی همچنین به توانمندی صدا و سیمای استان در جذب و افزایش مخاطبان شبکه استانی اشاره و اظهار داشت: این رویکرد صحیح،کاملا در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی ضمن تقدیر از ساخت و پخش برنامه های مختص اقتصاد مقاومتی در صدا و سیمای استان، از مدیرکل این سازمان خواست در خلال سایر برنامه های شبکه استانی، به ویژه برنامه های پر مخاطب نیز ظرفیت های مهم اقتصادی استان معرفی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این خصوص خاطرنشان کرد: معرفی ظرفیت های مانند گردشگری، معادن و سایر ظرفیت های استان می تواند زمینه تشویق و جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان را فراهم کند.

فیروزی با بیان اینکه فرهنگ ما به بیماری تورم انتقاد مبتلا شده و عده ای گمان می کنند هر نوع انتقادی از سوی هر کس که مطرح شود، خوب است، اظهار داشت: انتقاد سازنده لازم است اما آنچه امروز وجود دارد تورم انتقاد است که نه تنها سازنده نیست بلکه مخرب است.

وی با یادآوری اینکه اقدامات عمده ای در راستای توسعه استان و کشور انجام شده، افزود: نادیده گرفتن این اقدامات سبب ایجاد ناامیدی در مردم می شود به همین دلیل ما انتظار داریم در کنار انتقادات، اقدامات انجام شده نیز برای مردم تشریح شود تا موجب امیدواری مردم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار