برگزاری اختتامیه یادواره شهدای دانش آموز در کامیاران

مراسم اختتامیه یاد واره شهدا با محوریت شهید شاخص استان"دانش آموزشهید شهرستان " احسن دادگر" با حضور مردم شهید پرور شهرستان کامیاران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۷۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، مراسم اختتامیه یاد واره شهدا با محوریت شهید شاخص استان"دانش آموزشهید شهرستان " احسن دادگر" با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهاد ها، مردم شهید پرور و فرهنگیان شهرستان، دانش آموزان مدرسه متوسطه دوره اول شهیده مریم فرهانیان (شاهد) برگزار شد .

در این مراسم ، لطفی رییس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان کامیاران با اشاره به جایگاه ونقش شهدا در حراست از ارزش ها و استقلال ایران اسلامی گفت: شهدا با ایثارهستی گرانبهای خود در راه پاسداری از ارزشها وعزت ایران اسلامی ارزشمند ترین جلوه های انسانیت را به نمایش گذاشتند .

وی افزود: ما امروز مدیون خون شهدا هستیم و وظیفه خطیر ما زنده نگه داشتن نام و یاد آن ها و انتقال ارزشها وفرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعد است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در اشاره به اهمیت این کار، بیان نمودند" امروزه فضیلت نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

در بخشهایی دیگر از این مراسم توسط گروه سرود مدرسه شهیده مریم فرهانیان یک قطعه سرود اجرا گردید - پخش کلیپ تصویری از تصاویر شهدا وصحنه هایی از جنگ تحمیلی و در پایان نیز تجلیل از معلمان نمونه و دانش آموزان فعال آموزشگاه متوسطه دوره اول شاهد " شهیده مریم فرهانیان"تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار