معاون پرورشی و فرهنگی استان هرمزگان در گفت و گو با پانا :

معاونت پرورشی و فرهنگی باید به خوبی مسیر تربیت را ریل گذاری کند

معاون پرورشی و فرهنگی استان هرمزگان گفت: با توجه به دیدگاه مثبت وزیر آموزش و پرورش بر مقوله تربیت و پرورش معاونت پرورشی و فرهنگی باید به خوبی این مسیر را ریل گذاری کند تا قطار تربیتی ما به راحتی و با بازدهی بیشتر به مقصد برسد .

کد مطلب: ۶۰۷۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

احمد مهرانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: همه صاحب نظران و علمای تربیتی بر این عقیده هستند که مقوله تربیت را نمی توان تنها بر عهده یک سازمان و یا دستگاه قرار داد بلکه مجموعه از عوامل و افراد در این فرآیند گسترده دخیل هستند .

وی خاطر نشان کرد: ما در آموزش و پرورش نیز به این مهم دست یافته ایم و می دانیم وقتی معلم و مدیر اگر بخواهد نقش تربیتی را به تنهای ایفا کند و بقیه افراد و ارکان را در نظر نگیرد اثرگذاری لازم را ندارد .

معاون پرورشی و فرهنگی استان هرمزگان گفت: باید در زمینه تربیت از همه ظرفیت های موجود و عوامل درونی و بیرونی مدرسه تا کار تربیتی دانش آموزان را به خوبی انجام دهیم .

مهرانی خاطر نشان کرد: با توجه به دیدگاه مثبت وزیر آموزش و پرورش بر مقوله تربیت و پرورش معاونت پرورشی و فرهنگی باید به خوبی این مسیر را ریل گذاری کند تا قطار تربیتی ما به راحتی و با بازدهی بیشتر به مقصد برسد .

وی تصریح کرد: شاید در واگذاری مسئولیت به دانش آموزان نتوانیم از نظر فیزیکی کاری ایده آل و با کیفیت بالا تحویلی بگیریم اما این مهم وقتی با راهبری و نظارت مربیان اتفاق می افتد از نظر کیفی نیز تا حد بالایی قابل قبول است .

معاون پرورشی و فرهنگی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: وقتی فعالیت ها با مشارکت دانش آموزان تعریف می شود فعالیتهایی بیشتر مد نظر قرار می گیرد که علاوه بر اثرات تربیتی گسترده بر اساس ذائقه دانش آموزان تعریف و اجرا می شود .

وی ادامه داد : بر اساس تجربیاتی که بسیاری از تشکل های دانش آموزی ارائه کرده اند نشان می دهد که فعالیت های که با مشارکت دانش آموزان است تاثیر بیشتری دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار