وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بجنورد:

دولت یازدهم درهمه حوزه ها بسیار موفق عمل کرده است

وزیربهداشت گفت: اقدامات دولت منحصر به حوزه بهداشت و درمان نیست و دولت یازدهم در همه حوزه ها بسیار موفق عمل کرده است.

کد مطلب: ۶۰۷۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، سید حسن قاضی زاده هاشمی در آیین افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی استان خراسان شمالی با بیان اینکه دولت در حوزه بهداشت و درمان در سراسر کشور، اقدامات گسترده ای انجام داده است، عنوان کرد: اقدامات دولت منحصر به حوزه بهداشت و درمان نیست و دولت یازدهم در همه حوزه ها بسیار موفق عمل کرده است .

وی با بیان این که اگر خواهان پیشرفت کشور هستیم باید قدرشناس باشیم ،گفت: همه مسئولان با حداکثر توان خود با نیت خدمت و به قصد قربت و بدون منت فعالیت می کنند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اقدامات مهم و ویژه دولت منحصر به حوزه های سلامت و سیاست خارجی نیست، گفت: در حوزه کشاورزی خدمات کم نظیری انجام شده به عنوان نمونه خودکفایی در گندم، در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی است و دولت با پرداخت 8 هزار میلیارد تومان، باعث بی نیاز شدن کشور از واردات گندم شد در حالی که می توانست گندم را به کشور وارد کند اما دولت و مقام معظم رهبری، اعتقاد ویژه ای به اقتصاد مقاومتی و استقلال کشور دارند.

هاشمی با اشاره به تلاش های انجام شده در حوزه نیرو و آب، اظهار داشت: در حوادث اخیر استان خوزستان شاهد بودیم که هزاران نفر از پرسنل وزارت نیرو به صورت جهادی و شبانه روز برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند تا دیگر این اتفاقات تکرار نشود.

وزیر بهداشت گفت: در ابتدای کار دولت یازدهم روزی به صورت خصوصی در مورد وضعیت نامناسب آب آشامیدنی در بخشی از تهران با رییس جمهور صحبت کردم و ایشان گفت که در مورد سلامت مردم، هیچ چیزی را پنهان نکنید و اگر لازم باشد باید برای مردم آن منطقه آب معدنی تهیه شود که خوشبختانه با راه اندازی سد، وضعیت آب آشامیدنی بهبود یافت و یا در استان خراسان رضوی به بیش از 500 روستای فاقد آب آشامیدنی، آب رسانی شد.

هاشمی حوزه نفت و انرژی را یکی از موفق ترین حوزه های عملکرد دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: با تلاش فراوان تولید نفت ایران که به کمتر از 900 هزار بشکه کاهش یافته بود به حدود 3 میلیون بشکه رسید و قیمت آن هم کمی افزایش یافت که البته این مقدار هم کافی نیست و باید مشتری های گذشته نفت ایران را دوباره جذب کنیم.

وی افزود: دولتمردان در بیش از 30 سال گذشته چندین دوره وزیر، نماینده مجلس و مدیر ارشد بوده اند و همه متفق القول هستند که در دولت یازدهم کارهای بسیار ارزشمندی انجام پذیرفته است .

وی تاکید کرد:امیدواریم آنچه خالصانه انجام می شود مورد قبول درگاه خداوند قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار