استاندار خراسان شمالی از حمایت های وزیر بهداشت قدردانی کرد

به گزارش پانا خراسان شمالی، در آیین افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی استان خراسان شمالی از تامین اعتبار و حمایت وزیر محترم بهداشت و درمان برای تکمیل و تجهیز 2 پروژه بزرگ بیمارستانی در بجنورد و شیروان تقدیر کرد .

کد مطلب: ۶۰۷۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا خراسان شمالی محمدرضا صالحی گفت : طرح تحول سلامت در همه کشور به ویژه خراسان شمالی به خوبی اثرات خود را نشان داده و تاثیر آن بسیار خوب و چشمگیر بوده است.

وی از خراسان شمالی به عنوان ایرانی کوچک با اقوام مختلف یاد کرد و با اشاره به تعابیری که از سلامت و امنیت به عنوان دو نعمت بزرگ یاد می شود، از وزیر بهداشت بابت توجه ویژه به این استان قدردانی کرد.
وی ساخت و تجهیز بیمارستان 320 تختخوابی بجنورد و 200 تختخوابی شیروان را مورد اشاره قرار داد و با ابراز امیدواری به بهره برداری رسمی از آن ها در اوایل سال آتی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای ارتقای بیمارستان 32 تختخوابی گرمه و جاجرم به 64 تختخوابی نیز تأمین شده و مشاور طرح کار خود را در این پروژه آغاز کرده است و امیدواریم که به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز شود.
پیش از این سخنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان این که طی 3 سال گذشته 88 هزار مترمربع به زیربنای حوزه بهداشتی و درمانی استان اضافه شده است، گفت: این رقم معادل 75 درصد کل فضای فیزیکی ساخته شده این بخش طی 50 سال گذشته در این استان است.
گلمکانی از این اقدامات به عنوان تحول زیرساختی و زمینه ساز جهش این دانشگاه در عرصه های گوناگون نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار