مدیر سازمان دانش آموزی چهار محال بختیاری در گفت و گو با پانا:

نسلی تربیت کنیم که در آینده بتوانند ارکان مدیریت کشور را در دست بگیرند

مدیر سازمان دانش آموزی استان چهار محال بختیاری گفت: باید در سازمان دانش آموزی با واگذاری مسئولیت به دانش آموزان نسلی تربیت کنیم که در آینده بتوانند ارکان مدیریت کشور را در دست بگیرند و به حقوق شهروندی و قوانین احترام بگذارند .

کد مطلب: ۶۰۷۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد

نظر علی نظری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: مهمترین تجربه تربیتی ما در استان چهارمحال بختیاری پوشش تعدادی از دانش آموزان مدارس عشایر و کوچ رو بوده است که به دلایلی ترک تحصیل کرده اند.

وی افزود: به دلیل اینکه مدت زیادی از ترک تحصیل این دانش آموزان می گذشت به کمک مربیان نهضت سواد آموزی آموزش های آنها را آغاز کردیم یکی از مسائلی که در آنجا مورد توجه قرار گرفت آموزش صحیح نماز بود همه آنها به خواندن این فریضه واجب ترغیب شدند .

مدیر سازمان دانش آموزی استان چهار محال بختیاری گفت: با توجه به دیدگاه های وزیر آموزش و پرورش به مقوله تربیت، به آینده تعلیم و تربیت خوش بین شدم .

وی خاطرنشان کرد: بنابر دیدگاه ایشان ما امروز در مدارس شاهد سلطه آموزش بر پرورش را داریم و باید مدیریت تربیت را در مدارس اجرا کنیم این موضوع باید سرلوحه همه ارکان و اجزاء مدارس باشد .

نظری تصریح کرد: باید در سازمان دانش آموزی با واگذاری مسئولیت به آنها نسلی را تربیت کنیم که در آینده بتوانند ارکان مدیریت کشور را در دست بگیرند و به حقوق شهروندی و قوانین احترام بگذارند .

وی در پایان ادامه داد : بنابراین مهمترین فعالیت سازمان دانش آموزی باید بر اساس تربیت اجتماعی دانش آموزان باشد و همه برنامه این سازمان حول این محور طراحی و اجرا شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار