زمان پخش برنامه های رادیو و سیمای سمنان از خرداد 96 افزایش می‌یابد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: سیمای مرکز سمنان از ابتدای مهرماه ۹۶ و صدای استان از نخستین روز ماه مبارک رمضان سال آتی به صورت ۲۴ ساعته برنامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۰۷۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمد منتظر حجت، در نشست خبری خود در روزهای پایانی سال 95 با محوریت تشریح ویژه برنامه های نوروز صدا و سیما با حضور اهالی رسانه، بیان داشت: برنامه های نوروز در حوزه صدا و سیما مرکز سمنان، معرفی آداب و رسوم در بخش رادیویی از بیستم اسفند 95 آغاز شده است و در ایام عید نیز ادامه می یابد؛ اطلاع رسانی دقیق از وضعیت جاده و راه ها، پرداختن به محورهای موضوعی گردشگری و نگاه مهمانان نوروزی به استان سمنان هم در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: یکی از موفقیت های سال 95 مرکز صدا و سیمای مرکز سمنان، حضور درخشان در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیون مراکز بود که در یک بخش آثار راه یافته به جشنواره خوزستان، خراسان رضوی و سمنان با 17 برنامه بیشترین آثار راه یافته را داشتند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان یادآورشد: ویژه برنامه های نوروز 96 هر روزه پخش سریال های مرد هزار چهره در ساعت 16، برنامه کلاه قرمزی در 22 و 10 دقیقه و سریال ما یک فرشته نیستیم ساعت 23 و 20 دقیقه در ایام عید در مرکز صدا و سیمای مرکز سمنان پخش خواهد شد.

منتظر حجت در ادامه افزود: در این ایام 4 مستند اقتصادی پخش خواهد شد که به طور ویژه به اقتصاد مقاومتی پرداخته است.

وی، از افزایش پوشش دیجیتالی به عنوان یکی دیگر از توفیقات امسال صدا و سیمای سمنان نام برد و خاطرنشان کرد: این توفیقات در کنار ایجاد زیرساخت‌های لازم و ارتقاء جایگاه فنی مرکز سبب شد که بتوانیم برای افزایش میزان پخش برنامه‌های صدا و سیمای مرکز سمنان در سال 96 برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان اینکه برنامه "عطر بهار بوی یاس" تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت، گفت: ویژه برنامه ای از 30 اسفندماه سال جاری به مدت 180 دقیقه از مرکز صدا و سیمای سمنان پخش خواهد شد.

منتظر حجت همچنین پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت و راهیان نور را یکی از وظایف سازمان برشمرد و گفت: از 22 اسفند به صورت پخش مستقیم با مناطق عملیاتی ارتباط زنده برقرار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار