معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان به پانا خبرداد:

راهیابی 12 دانش آموز رودانی به مسابقات آزمایشگاهی هرمزگان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان از راهیابی 12 نفر از دانش آموزان دختر و پسر دبیرستان های شهرستان رودان به مسابقات آزمایشگاهی استانی خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۷۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

نادر صفایی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان ضمن تبریک به دانش آموزان برتر و راه یافته به مسابقات استانی، از تلاشهای مجدانه هیئت داوران و کادر تخصصی برگزاری این دور از مسابقات قدردانی کرد و گفت: مسابقات آزمایشگاهی با تجربه ی عملی، موجب پویایی، نشاط، خلاقیت، کنجکاوی و بسترساز تقویت خلاقیت دانش‌آموزان است.

وی افزود: حضور دانش آموزان در عرصه مسابقات علمی موجب خودباوری و تقویت اعتماد بنفس برای تحصل و کسب تجارب و اندیشه های علمی می شود که می تواند سکوی پرتاب آنها برای رسیدن به موفقیت در دنیا باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان با اشاره به نتایج کسب شده توسط دانش آموزان در این دوره از مسابقات گفت: در گروه علوم آزمایشگاهی، دانش آموزان مصطفی کمالی، مرتضی محسن زاده و حسن مختاری از دبیرستان نمونه دولتی علامه امینی و در گروه شیمی، فاطمه احمدی زاده، مطهره سالمی و فرزانه شمس الدینی از دبیرستان عترت موفق شدند به مسابقات استانی راه پیدا کنند.

صفایی تصریح کرد: در گروه فیزیک مجتبی سالاری پور، محمدحسین اسودی دهبارز و محمدامین نجفی از دبیرستان علامه امینی و فاطمه رنجبری، فاطمه زحمت کش و فرشته ضرغامی از دو آموزشگاه عترت و نجابت موفق شدند در رشته زیست شناسی به مرحله استانی این مسابقات راه یابند.

این مسئول یادآور شد: در مرحله شهرستانی این مسابقات و در گروه شیمی دبیرستان نمونه دولتی عترت با کسب 69 امتیاز صاحب عنوان نخست شد، علامه امینی با 61.5 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و بعثت با کسب 53.25 امتیاز به رده سومی جدول رسید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان از کسب رتبه اول علوم آزمایشگاهی توسط دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی علامه امینی با امتیاز 74 خبر داد و در ادامه افزود: دبیرستان نمونه دولتی عترت با امتیاز 71.75 در جایگاه دوم قرار گرفت و آموزشگاه شهید بهشتی با امتیاز 66.25 نام خود را به عنوان تیم سوم این رشته تثبیت کرد.

صفایی خاطرنشان کرد: در گروه فیزیک نیز دبیرستان علامه امینی به عنوان آموزشگاه برتر این رشته شناخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار