نامزد شدن محمد علیزاده با تیتراژ برادر در سه ستاره

محمد علیزاده در حالی فروردین ماه روی صحنه می رود که هم ا کنون باتیتراژ سریال "برادر"در برنامه "سه ستاره" نامزد شده است.

کد مطلب: ۶۰۷۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ محمد علیزاده پس از اجرایی که در روزهای پایانی اسفند ماه در شهرهایی همچون آمل دارد، در سری جدید اجراهای صحنه ای خود برای روزهای آغازین سال 1396 نیز برنامه هایی را در نظر گرفته است.

علیزاده در کنسرت فروردین ماه خود در شهر تهران قطعه هایی را از آلبوم "گفتم نرو" روی صحنه می برد البته این خواننده موسیقی پاپ پس از انتشار آلبوم سوم خود در قالب سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز روی صحنه رفت و قطعه های را از آلبوم جدید و همچنین گلچینی از دیگر آثار خود را برای هوادارانش خواند.

پیش از انتشار آلبوم " گفتم نرو"، قطعه "عشقم این روزا" از این آلبوم در فضای مجازی پخش شد که مورد استقبال پرشوری از مخاطبان این هنرمند قرار گرفت.

" گفتم نرو" ، " برگرد" ، " عشقم این روزا" ، " غم دنیاست" و تیتراژ سریال "برادر" از جمله آثاری است که علیزاده در کنسرت پیش روی خود برگزار می کند.

محمد علیزاده همچنین هم اکنون برای تیتراژ سریال " برادر" در بین خواننده های برنامه " سه ستاره " احسان علیخانی نامزد شده است.

محمد علیزاده 16 و 17 فروردین در 4 نوبت و در ساعت های 18:00 و 21:00 در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می رود.

این خواننده موسیقی پاپ همچنین در هفتمین شب از فروردین ماه در سالن تله کابین رامسر با طرفداران خود دیدار می کند و گلچینی از قطعه های مورد علاقه آن ها را روی صحنه می برد.

خواننده آلبوم " دلت با منه" همچنین در بیست و چهارمین شب از اسفند ماه نیز در آمل با هموطنان خود دیدار می کند.

منبع:میزان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار