رئیس کمیسیون ورزش و سلامت مجلس دانش آموزی:

تنها از 10 درصد پتانسیل مجلس دانش آموزی استفاده می شود

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت هشتمین مجلس دانش آموزی گفت: در حال حاضر تنها از 10 درصد پتانسیل مجلس دانش آموزی استفاده می شود. ما نماینده 13 میلیون دانش آموزیم که در همه حوزه ها می توانیم فعالیت کنیم، اما خیلی جاها مورد بی مهری قرار گرفته ایم.

کد مطلب: ۶۰۷۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

کیمیا محقق در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها از 10 درصد پتانسیل مجلس دانش آموزی استفاده می شود گفت: ما نماینده 14 میلیون دانش آموزیم که در همه حوزه ها می توانیم فعالیت کنیم اما خیلی جاها مورد بی مهری قرار گرفته ایم.

وی توضیح داد: اولا باور ندارند ما می توانیم طرح های خوب ارائه دهیم و ما را به چشم کودک نگاه می کنند در حالی که ما می توانیم در سطح مشاور وزیر نظر دهیم. دیگر اینکه هنوز کاملا مشخص نیست مجلس دانش آموزی چه وظایف و اختیاراتی دارد.

نماینده استان اصفهان در مجلس دانش آموزی بهترین وضعیت مجلس را اینگونه توصیف کرد: مجلس دانش آموزی باید یک نهاد رسمی غیردولتی باشد. اینطور نباشد که در یک دولت قوی و در دولت دیگر تضعیف شود. باید همه ما را یک نهاد مستقل بدانند و از ما حمایت کنند.

آخرین جلسه سال 95 هشتمین دوره مجلس دانش آموزی روزهای 21 و 22 اسفندماه 95 در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار