مدیرآموزش وپرورش بجنورد :

64 مدرسه در شهرستان بجنورد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

مدیرآموزش و پرورش بجنورد، 64 مدرسه با 580 کلاس برای اسکان میهمانان نوروزی امسال تدارک دیده شده است.

کد مطلب: ۶۰۷۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، محمود اسدی در نشست خبری ، با بیان اینکه در سال های گذشته کلاس ها در گروه "الف تا ج" قرارداشت اظهارداشت: امسال گروه ج حذف شده است و هیچ کلاس و مدرسه ای در گروه "ج "میهمانان را اسکان نخواهند داشت.

وی افزود: 30 مدرسه در گروه الف، 31 مدرسه در گروه ب داخل شهر بجنورد و 3 مدرسه نیزشهر و روستاهاستقرار دارند که در شهرستان گرمخان مدرسه مصطفی خمینی و عفاف گرمخان و مدرسه قدسیه در بدرانلو که در شرایط بحرانی استفاده می شود.

اسدی اضافه کرد:برای اسکان فرهنگیان در گروه الف ٢۴هزار و ۵٠٠ تومان، غیر فرهنگی ۴٢ هزار تومان و آزاد ۶۶ هزار تومان، گروه ب برای فرهنگیان ١٨ هزار تومان، غیر فرهنگی ٣۵ هزار تومان و آزاد ۵١ هزار تومان است.

اسدی بیان کرد: در سال گذشته، 14 هزارو 384 خانوار و 37 هزارو 727 نفر در مدارس اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه ، کلاس ها از تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی برخوردار است گفت: کلاس ها تجهیزشده به 150 دستگاه یخچال، 100 دستگاه تلویزیون و 264 تخت فرش با 400 تخت پتو هستند.

مدیرآموزش و پرورش بجنورد در ادامه عنوان کرد: امسال 13 مدرسه به اسکان نوروزی اضافه شده است ، یک مدرسه درروبروی بیمارستان امام علی (ع) بجنورد برای مسافران حادثه دیده به صورت رایگان و یک مدرسه ویژه نیز برای افراد مجرد(آقا) درنظرگرفته شده است.

اسدی افزود: ستاد اصلی اسکان مسافران نوروزی در مجاورت آموزش و پرورش سالن ورزشی امام رضابجنورد به صورت شبانه روزی آماده پذیرش از مسافران نوروزی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار