مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

کمک 865میلیونی آستان قدس به دانش آموزان محروم استان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از امروز اقلام اهدایی آستان قدس رضوی به ارزش 865 میلیون و 750 هزار تومان بین دانش آموزان سادات، یتیم و محروم استان توزیع می شود.

کد مطلب: ۶۰۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، عباس لامعی، مدیر کل آموزش و پرورش، صبح امروز در مراسم توزیع و ارسال این هدایا به شهرستان های استان گفت: آموزش و پرورش همه ساله به منظور حمایت از دانش آموزان سادات، یتیم و محروم استان اقداماتی در زمینه جذب کمک های مادی و معنوی خیرین در راستای ارتقای سطح آموزشی و تأمین نیازهای مادی این دانش آموزان انجام می دهد.

وی با اشاره به کمک های غیر نقدی آستان قدس رضوی به دانش آموزان سادات، یتیم و نیازمند استان در آستانه عید نوروز تصریح کرد: امسال نیز بیش از 14 هزار و 280 مورد اقلام مختلف، شامل 10 هزار جفت کفش، یک هزار و 500 دست مانتو شلوار، 6 هزار و 500 شلوار تک به ارزش 865 میلیون و 750 هزار تومان از آستان قدس دریافت شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بابیان این که کمک های استان قدس نسیت به سال گذشته 60 درصد رشد دارد، ادامه داد: قریب 40 هزار دانش آموز سادات، یتیم و محروم استان از مزایای آن بهره مند می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار