مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

آماده باش50هزار همیار پلیس خراسان جنوبی برای نوروز 96

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در نوروز 96بیش از50 هزار دانش آموز دوره ابتدایی در طرح همیار پلیس با پلیس راهور استان همکاری می کنند.

کد مطلب: ۶۰۶۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانااز خراسان جنوبی، عباس لامعی، مدیر کل آموزش و پرورش، صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: تشکل همیار پلیس یکی از مهم ترین تشکل های فرهنگی دانش آموزان خراسان جنوبی به شمار می رود.

وی، حضور دانش آموزان در لباس همیار پلیس را یکی از راهکارهای موثر ارتقاء فرهنگ ترافیک در خراسان جنوبی دانست و تصریح کرد: هدف از اجرای طرح همیار پلیس ارتقاء سطح ایمنی، فرهنگ ترافیک، تقویت روحیه مسئولیت پذیری و آموزش و آشنایی دانش آموزان با موارد ایمنی ترافیک از طریق شناسایی تخلفات حادثه ساز است .

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به استقبال اولیا از طرح همیاران پلیس و واکنش مثبت آنان به تذکرات فرزندان خود، اضافه کرد: آموزش،احترام به قانون، رعایت حق تقدم و فرهنگ سازی از جمله عوامل کاهش حوادث تلخ رانندگی به شمار می روند.

لامعی، با بیان این که میزان اثر بخشی طرح همیار پلیس ارتباط مستقیمی با تسلط دانش آموزان با قوانین عبور و مرور دارد، یاد آور شد: دانش آموزان همیاران پلیس پل ارتباطی پلیس با مردم به شمار می روند.

گفنی است در ایام نوروز 96 بیش از 50 هزار دانش آموز دوره ابتدایی در طرح همیار پلیس با پلیس راهور خراسان جنوبی همکاری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار