کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی آذر ماه سال آینده برگزار میشود

سرپرست اداره كل آموزش و پرورش لرستان از برگزاري کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی آذر ماه سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۶۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، خدانظر دريكوند در دیدار رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت : آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها برای تقویت و حمایت از برنامه های علمی و پژوهشی استفاده خواهد کرد .

وي برگزاری کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی را فرصتی مناسب برای معرفی سیستم های آموزشی موفق دنیا و تحلیل چالش های پیش رو ی آموزش و پرورش ایران برشمرد و افزود: قطعا این کنفرانس می تواند ما را در مسیر حرکت علمی و کارشناسی کمک کند .

وی در این دیدار که مسئول انجمن آموزش و پرورش تطبیقی شعبه لرستان و یکی از اساتید دانشگاه علمی کاربردی نیز حضور داشت ؛ خاطر نشان کرد : هر چه ما بتوانیم کارهای علمی و فرهنگی را در سطح استان رواج دهیم ، شاهد تاثیرات مطلوب آن و تبادل فرهنگی و انتقال آگاهانه نمادها و مفاهیم فرهنگی خواهیم بود .

دریکوند به نمادسازی برخی از ورزش ها در جامعه اشاره کرد و گفت : توجه مردم به ورزشی پرطرفدارمانند فوتبال نشان از این حقیقت دارد که روی این ورزش کار فرهنگی شده و افکار عمومی به خوبی آن را شناخته است .

وی بر این نکته تاکید کرد که مطالعات جامع و شایسته ای تاکنون در خصوص وضعیت تطبیقی سیستم های آموزشی موفق دنیا صورت نگرفته است .

وي افزود : ما برای پیشرفت و توسعه باید الگوهای موفق تعلیم و تربیت را بشناسیم و با روش ها ی آنها هم آشنا شویم .

سعید فرحبخش رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان هم به برگزاری کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی اشاره کرد و گفت : آذرماه سال آینده این کنفرانس با شرکت 30مهمان خارجی در شهر خرم آباد برگزار می شود .

وی محورهای این کنفرانس را مسائل تخصصی حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود : برای ایجاد انگیزه بیشتر برای شرکت پژوهشگران امتیاز ISI مقالات گرفته شده و با هماهنگی به عمل آمده مقالات برگزیده هم در چند مجله و نشریه تخصصی به چاپ خواهند رسید .

وی در پایان خواستار تعامل و هم افزایی آموزش و پرورش در برگزاری این همایش شد و افزود : مشارکت و همکاری آموزش و پرورش به ارتقای کمی و کیفی کنفرانس کمک خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار