از فرهنگیان ستادی عضو خانواده معظم شاهد تجلیل شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در مراسمي از فرهنگیان ستادی عضو خانواده معظم شاهد تجلیل كرد.

کد مطلب: ۶۰۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، خدانظر دريكوند افزود: عضویت در خانواده معظم شاهد و ایثارگر مسئولیت و رسالت ما را سنگین تر می کند .

وي اظهار داشت : مهمترین پیام شهدا به ما این است که در جایگاهی که قرار داریم به وظیفه و مسئولیت خود به درستی عمل کنیم .

وی خاطر نشان کرد : شهدا و ایثارگران به خاطر اقتدار و امنیت کشور خود از همه هستی خود گذشتند تا ما در امنیت و رفاه زندگی کنیم و ما نیز باید با عمل به قانون تلاش کنیم تا وظیفه ای را که بر عهده داریم ، تمام و کمال انجام دهیم .

دریکوند تاکید کرد : اگر همه ما مقید به قانون باشیم و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم شاهد جامعه ای آباد و توسعه یافته خواهیم بود که در آن هر کس برای خدمت به دیگران حاضر است از منافع شخصی خود بگذرد .

وی تاکید کرد : شهیدان با رفتن خود کاری حسینی کردند و ما که مانده ایم وظیفه داریم کاری زینبی کنیم و پیام شهیدان را به درستی به افکار عمومی ابلاغ کنیم .

وی در ادامه به حادثه کربلا اشاره کرد و گفت : حسین (ع) حاضر بود شهید شود اما زیر بار ذلت نرود .

دریکوند در ادامه بر این نکته تاکید کرد که اگر چنین اعتقادی پیدا کنیم همه چیز را زیبا خواهیم دید .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه افزود : ما قرار است که پیام آور شهدا هستیم و باید در عمل خود پیرو شهیدان باشیم .

وی دست پاکی و چشم پاکی ؛ وظیفه شناسی و وجدان کاری را معیار پیروی از شهدا برشمرد و گفت : اگر بر خلاف این مولفه ها عمل کنیم قطعاً بر خلاف شهدا عمل کرده ایم ، اگرچه در شعار خود را پیرو شهیدان بدانیم .

دریکوند در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از فرهنگیان ستادی عضو خانواده معظم شهیدا تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار