به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با اهداي گل به مقام شامخ شهيدان انجام شد :

اداي احترام به شهدا توسط دانش آموزان پيشتاز دبستان شهيد آيت دوره اول

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا دانش آموزان پيشتاز دبستان شهيد آيت دوره اول بيرجند با حضور در دبستان شاهد دختران در محل جايگاه شهدا به مقام شهيدان اداي احترام كردند و با نثار گل به تمثال آنها ياد و خاطره شهدا را گرامي داشتند .

کد مطلب: ۶۰۶۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبي ، عليرضا بني اسدي مدير دبستان شهيد آيت دوره اول گفت : شهدا پرچم‌داران ایثار، مقاومت، شهادت و رشادت هستند و با ایثار جان خود آزادی و استقلال را به کشور هدیه دادند.
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امنيت موجود در کشور مرهون خون و ایثارگري شهيدان است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند .
وي ادامه داد : وظيفه ما در جبهه تعليم و تربيت اين است تا دانش آموزان را با فرهنگ ايثار و شهادت آشنا كنيم و بدانيم كه براي آسايش امروز ما چه عزيزاني جان خود را در راه خدا تقديم كرده اند .
خديجه بااطمينان مدير دبستان شاهد دختران نيز با بيان اينكه امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا است گفت : هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، در برابر ايثارگري شهيدان کم است .
وي افزود: روز بزرگداشت شهدا ، روز نكوداشت ارزش ها و فرهنگ ايثار و شهادت ، فرهنگ ارزش ها و فرهنگ زندگي است و دانش آموزان ما بايد اين فرهنگ را سر لوحه كار خود قرار دهند و آن را به نسل هاي بعدي انتقال دهند .
وي خاطرنشان كرد : از خود گذشتگي شهدا بايد به دانش آموزان و همه مردم جامعه گفته شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار