با حضور وزیر بهداشت:

طرح بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه ،پنجمین سفر وزیر بهداشت به استان است گفت: چند طرح بهداشتی و درمانی فردا سه شنبه در استان افتتاح خواهدشد.

کد مطلب: ۶۰۶۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، ابراهیم گلمکانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : پروژه مرکز تشخیص سرطان بیمارستان امام علی(ع) بجنورد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان، طرح توسعه بیمارستان زنان بنت الهدی بجنورد نیز که شامل اورژانس، اتاق های ویژه زایمان و بخش آموزش است با ۷ میلیارد تومان اعتبار ، طرح توسعه بیمارستان جاجرم از ۳۲ تخت به ۶۲ تخت نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که ۲/۲ میلیارد تومان به صورت اوراق مشارکت، مرکز جراحی محدود سپاه جوادالائمه (ع) در بجنورد با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار و چهار مراکز بهداشتی درمانی باغچق، بیدک، صندل آباد و حسین آباد در استان در مجموع با اعتبار حدود سه میلیارد تومان از طرح هایی که فردا افتتاح می شود.

وی در رابطه با ساخت و پیشرفت فیزیکی بیمارستان بجنورد و شیروان، گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی بجنورد ازسال ۸۸ شروع شد که تا پایان اسفند ۹۲ فقط ۱۹ درصد پیشرفت فیزیکی و ازسال ۹۳ تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

گلمکانی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی بجنورد در نیمه دوم فروردین‌ماه ۹۶ و طی سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی درخصوص استخدامی نیروها دراین بیمارستان ها افزود:290 نفر نیروی انسان یشامل فنی، پرستار، هوشبری، اتاق عمل و 129 نفر نیز نیروی پشتیبانی و خدماتی از طریق برگزاری آزمون جذب خواهند شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار