معاون فرهنگی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد؛

116هزار بازمانده از تحصیل/برای رقابت با دنیا به آموزش و پرورش بها دهیم

معاون امور آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:اگر خواستار رقابت با دنیا هستیم به آموزش و پرورش بها دهیم و توجه ویژه ای داشته باشیم.

کد مطلب: ۶۰۶۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارآموزش و پرورش پانا، واعظ مهدوی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز سیستان و بلوچستان گفت: کار شما خیرین در راستای ارتقاء علم در جامعه است.
وی افزود: در حالی که 40 درصد کشاورزان جامعه ما بیسواد هستند و کارگران در سال فقط 2 ساعت آموزش می بینند چگونه می توان با دنیا رقابت نمود.
واعظ مهدوی گفت: مدیون و ممنون همه شما خیرین بزرگوار هستیم، چرا که بخشی از سرمایه خویش را برای علم و دانش و توسعه فرهنگی جامعه هزینه و سرمایه گذاری می کنید.
معاون امور آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه در کشور 116هزار بازمانده از تحصیل وجود دارد، ادامه داد: باید با برنامه ریزی مدون و مناسبی زمینه حضور این عزیزان را در کلاس درس فراهم نماییم.
واعظ مهدوی وضعیت رشد و ارتقاء دانشگاه ها را در استان خوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: رشد نامناسب آموزش عمومی در استان نگران کننده است و باید به روشهای مختلف در این حوزه ورود پیدا کرده و با اتصال همه حلقه ها یرای توسعه متوازن تلاش نماییم.
واعظ مهدوی نیز به عنوان خیر به حوزه ساخت کلاس ورود پیدا کرده و از هزینه شخصی مدرسه 2 کلاسه ای با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال در شهرستان قصرقند در حال احداث دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار