برنامه امتحانات خرداد 96 مدارس اعلام شد/امتحانات دهم هماهنگ کشوری نیست

مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در بخش نامه ای برنامه برگزاری امتحانات خرداد 96 دانش آموزان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۰۶۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانی خرداد ماه 96 برای دانش آموزان سال سوم متوسطه سالی -واحدی(روزانه)، پیش دانشگاهی سالی - واحدی (روزانه) و نیم سالی - واحدی (بزرگسالان ، راه دور ، داوطلبان آزاد) را اعلام کرد که بر این اساس امتحانات از 2 تا 25 خرداد برنامه ریزی شده است.

طراحی و تصحیح سوالات امتحان پایه دهم در خرداد 96 به عهده مدارس است
رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انتشار مطلبی در برخی شبکه های اجتماعی با این عنوان که سوالات امتحانات پایه دهم به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد، گفت: طراحی و تصحیح سوالات امتحان پایه دهم در خردادماه 96 به عهده مدارس است.
عبدالرسول عمادی اظهار کرد: اخیرا در برخی شبکه های اجتماعی نامه ای جعلی از قول مرکز سنجش آموزش و پرورش منتشر و در آن ادعا شده است که سوالات امتحانات پایه دهم در خردادماه 1396 به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.
وی ضمن تکذیب اخبار این نامه جعلی، تصریح کرد: تمامی سوالات امتحانی پایه دهم به عهده مدارس است و امتحانات پایه دهم در خرداد ماه سال 1396 به صورت هماهنگ کشوری برگزار نمی شود.
عمادی تاکید کرد: دانش آموزان و خانواده های آنان اخبار مربوط به مسایل آموزش و پرورش را تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه به نشانی www.medu.ir و رسانه های رسمی کشور پیگیری کنند.

لینک دانلود برنامه امتحانات خرداد

https://static3.pana.ir/servev2/OTQxZTkqTGmC/5Uwvb7W7Zm0,/file.pdf

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار