فرمانداران شهرستان‌ها باید در اجرای برنامه‌ها ی ورزشی مصمم و جدی باشند

معاون سياسي، امنيتي استاندار همدان با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی به شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده است، افزود: فرمانداران شهرستان‌ها باید در اجرای این برنامه‌ها جدیت لازم را به خرج دهند.

کد مطلب: ۶۰۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه سند جامع ورزش همگانی استان تدوین شده است، اظهار کرد: این سند تحقق سلامتی و نشاط را در جامعه دنبال می‌کند و بر اساس آن تا سال 1404 ، 50 درصد جمعیت استان زیر پوشش ورزش همگانی قرار خواهند گرفت.
وی با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی به شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده است، افزود: فرمانداران شهرستان‌ها باید در اجرای این برنامه‌ها جدیت لازم را به خرج دهند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان درباره چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال نیز تصریح کرد:‌ مردم به تذکرات مجموعه انتظامی استان، اورژانس و آتش‌نشانی توجه کنند زیرا این مسائل در راستای تأمین سلامت و ایمنی آنها ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته تلفات در چهارشنبه آخر سال کاهش داشته است، ادامه داد: بیشتر علاقمندیم تا از مجاری اجتماعی فرهنگسازی را برای کاهش خسارات و تلفات دنبال کنیم.
الهی‌تبار با بیان اینکه در هنگام سفر نوروزی شهروندان به تذکرات انتظامی توجه کنند، خاطرنشان کرد: 28 درصد وقوع جرائم در استان همدان نسبت به سال گذشته کاهش یافته که علاوه بر تدابیر اندیشیده شده در بعد انتظامی و امنیتی، نقش مردم و آگاهی آنها نیز در تحقق این مهم بسیار پررنگ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار