معاون پرورشی و فرهنگی شهرتهران:

کاهش هیجانات باعث کاهش تلفات جاده ای می شود

معاون پرورشی و فرهنگی شهرتهران گفت: افراد باید در آستانه نوروز که بهار طبیعت است هیجانات خود را کاهش دهند و در جاده ها با آرامش رانندگی کنند تا شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.

کد مطلب: ۶۰۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ عبدالرسول کریمی در مراسم آماده باش نوروزی همیاران پلیس که امروز یکشنبه 22 اسفندماه در دبستان دخترانه اندیشه منطقه 6 تهران برگزار شد اظهار داشت: همیار پلیس چهار هدف عمده دارد که مهمترین آنها آشنایی با فرهنگ ترافیک و دانستن قوانین و مقررات است زیرا با دانستن قوانین و مقررات بسیاری از مشکلات حل می شود هدف بعدی همیاران پلیس این است که از طریق زبان به پدرو مادر خود تذکر دهند زیرا پدر مادران وقتی که از زبان کودکانه و شیرین فرزند خود که حاکی از محبت است تذکری را می شوند خود را ملزم به رعایت آن می دانند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهرتهران ادامه داد: هدف بعدی این است که تا می توانید خطرات احتمالی در اطراف مدارس و تلفات جاده ای را کاهش دهیم.

وی افزود: هرچقدر هیجانات افراد کاهش پیدا کند آنها به آرامش نزدیکتر خواهند شد و موفقیت در کنار آنها و با آنها است. افراد باید در آستانه نوروز که بهار طبیعت است هیجانات خود را کاهش دهند و در جاده ها با آرامش رانندگی کنند تا شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار