تربیت دانش آموزان بایدطوري باشدکه خدمت به جامعه برايشان لذتبخش باشد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در دیدار مسئولین سازمان دانش آموزی و نمایندگان تشکل های دانش آموزی ،آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان رایک ضرورت برشمرد و گفت : تربیت دانش آموزان باید به گونه ای باشد که خدمت به جامعه و رعایت حقوق دیگران برای آنها لذت بخش باشد .

کد مطلب: ۶۰۶۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان؛ خدانظر دریکوند در این نشست افزود :در نگاه نوین به آموزش و پرورش آموزش مهارت های زندگی و تربیت شهروند مطلوب اولویت بیشتری دارد .

وی تاکید کرد : ما به دنبال تربیت دانش آموزانی هستیم که ضمن اینکه با حقوق و وظایف خود آشنایی دارند ؛ از خدمت کردن به جامعه و دیگران لذت می برد و با میل و رغبت در این مسیر حرکت می کنند .

دریکوند در ادامه آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان را عاملی برای نشاط و پویایی آنها برشمرد و افزود : یادگیری بسیاری ازمهارت ها در تشکل های دانش آموزی روحیه اعتماد به نفس و حس ارزشمندی و اثربخشی را در آنان تقویت می کند وی در ادامه به اعتقاد راسخ خود به نقش و جایگاه تشکل های دانش آموزی اشاره کرد و افزود : از حضور در جمع تشکل های دانش آموزی و استفاده از نظر و اندیشه آنها استقبال می کنیم .

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختندو خواستار حمایت های همه جانبه آموزش و پرورش از تشکل های دانش آموزی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار