به مناسبت فرارسيدن نوروز باستاني انجام شد :

برپایی جشن سفره هفت سین در دبستان شهيد آيت دوره اول

در آستانه سال جديد دانش آموزان پايه دوم دبستان شهيد آيت دوره اول بيرجند جشن سفره هفت سین را با حضور مادران خود برگزار کردند.

کد مطلب: ۶۰۶۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبي ،علیرضا بني اسدي مدير دبستان شهيد آيت دوره اول گفت : دانش آموزان پايه دوم «ج» دبستان شهيد آيت دوره اول در هفته پایانی سال، پیشاپیش سفره هفت سین همگانی پهن كردند تا با فرهنگ ها و آداب و رسوم اصیل ایرانی و اسلامی آشنا بشوند.
عليرضا بني اسدي افزود : اين برنامه در راستاي درس نوروز كتاب فارسي پايه دوم بود و به همت خانم محمودي آموزگار كلاس و برخي از مادران دانش آموزان برگزار شد .
وي ادامه داد : مراسم ويژه جشن سفره هفت سين با شور، هيجان و نشاط خاصي در كلاس دوم «ج» برگزار شد كه انگار نوروز و لحظه سال تحويل همين امروز بود و چقدر صفا و صميميت و پاكي از درون قلب ها و انديشه هاي پاك كودكان كه در چهره هايشان هويدا بود، به چشم مي آمد.
وي ادامه داد : در پايان مراسم دانش آموزان در كنار سفره هفت سين عكس يادگاري گرفتند و با شيريني و ميوه هايي كه از قبل تهيه شده بود پذيرايي شدند و هدايايي به رسم يادبود به دانش آموزان داده شد .
گفتني است مدير آموزشگاه به همراه معاون آموزشي مدرسه در اين مراسم شركت و از معلم كلاس و مادران دانش آموزان كه در برپايي اين جشن همكاري داشتند تقدير و تشكر نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار