قهرمانان تنیس روی میز دانش آموزی هرمزگان مشخص شدند

سی و پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول استان هرمزگان با قهرمانی رودان و ناحیه 1بندرعباس پایان یافت.

کد مطلب: ۶۰۶۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، در این دوره از مسابقات که با حضور 16 تیم از 10 ناحیه آموزشی استان در دو گروه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول در محل خانه تنیس روی میز شهرستان رودان برگزار شد، تیم دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان رودان در این گروه بر سکوی قهرمانی استان ایستاد و در دوره متوسطه اول نیز ناحیه 1 بندرعباس توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات در رده نوجوانان را از آن خود کند.

سی و پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان دوره ابتدایی با حضور 35 بازیکن در قالب 7 تیم از ناحیه 1 و 2 بندرعباس، شهاب، بندر خمیر، رودان، قشم و میناب بصورت گروهی برگزار شد که در نهایت دو تیم موفق شدند به مرحله بعد این مسابقات صعود کنند و در این مرحله بصورت ضربدری با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رده از مسابقات تیم شهرستان رودان با غلبه بر حریفانش بر سکوی قهرمانی سی و پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان دوره ابتدایی استان ایستاد و شهرستان بندر خمیر و ناحیه 2 بندرعباس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دوره متوسطه اول نیز 45 بازیکن در قالب 9 تیم از میناب، بندرلنگه، پارسیان، ناحیه 1 و 2 بندرعباس، رودخانه، قشم، رودان و بندرخمیر در سه گروه با هم به رقابت پرداختند که از این بین 2 گروه در جدول 8 تایی بصورت تک حذفی به میدان رفتند که در نهایت تیم ناحیه 1 بندرعباس با اقتدار از صد حریفانش گذشت و عنوان قهرمانی این دوره در گروه متوسطه اول را از آن خود کرد.

در سایر رقابتها نیز شهرستان قشم به عنوان نائب قهرمانی رسید و ناحیه 2 بندرعباس جایگاه خود را بعنوان سومی این دوره از مسابقات تثبیت کرد.

احمد رحیمی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان ضمن تبریک به دانش آموزان قهرمان این دوره از مسابقات، از زحمات مربیان تربیت بدنی، تلاش و همکاری کادر اجرایی مسابقات و هیئت داوران تشکر و قدردانی کرد.

عکاس: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار