استاندار خراسان جنوبی :

تكميل طرح ساماندهي گلزار شهدا در سطح استان مورد تاكيد جدي است

استاندار خراسان جنوبی :تكميل طرح ساماندهي گلزار شهدا در سطح استان مورد تاكيد جدي است.

کد مطلب: ۶۰۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از خراسان جنوبی ، استاندار خراسان جنوبي كه صبح امروز در آستانه فرارسيدن ۲۲ اسفندماه روز گراميداشت مقام شهداء در ديدار با معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد شهيد كشور، مدير كل و كاركنان بنياد شهيد استان سخن مي گفت، با بيان اين مطلب افزود: با برنامه ريزي لازم از طريق بخشداري ها و دهياري ها ساماندهي گلزارهايي كه نيمه تمام رها شده بودند پيگيري لازم صورت خواهد گرفت.

نماينده عالي دولت در استان، دورانديشي امام خميني در تاسيس بنياد شهيد در سال ۱۳۵۸ را مهم دانست و خاطر نشان ساخت: ثمرات تاسيس اين نهاد انقلابي امروز نه تنها در ايران اسلامي بلكه در بسياري از كشورهاي جهان ملموس است.

پرويزي، با اشاره به اينكه كار اصلي در ارائه خدمات به مجموعه ايثارگران استان توسط واحدهاي مستقر در شهرستان ها صورت مي گيرد، افزود: همكاران بنياد شهيد به عنوان رابطين با مجموعه خانواده شهدا و ايثارگران، كار دلي انجام ميدهند، چرا كه پذيرفتن مسئوليت در اين نهاد، با مشكلات و كمبودهاي فراوان قطعا اعتقادي خواهد بود.

ضرورت اولويت بخشي دريافت مطالبات به جا مانده خانواده شهدا و ايثارگران خراسان جنوبي

نماينده عالي دولت در استان در بخش ديگري از سخنان خود، ضرورت اولويت بخشي دريافت مطالبات به جا مانده خانواده شهدا و ايثارگران خراسان جنوبي را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: مطالبات استان هايي با جمعيت پايين نظير خراسان جنوبي و ۱۰ تا ۱۵ استان ديگر در مقايسه با ساير استان ها مبلغ بالايي نيست از اين رو اميدواريم با پيگيري هايي كه از طريق بنياد شهيد و سازمان برنامه و بودجه كشور صورت خواهد گرفت در اسرع وقت به نتيجه برسيم.

استاندار خراسان جنوبي، با اشاره به تاكيدات رهبري معظم انقلاب و رئيس جمهور مبني بر ديدار منظم با خانواده شهدا و ايثارگران ادامه داد: در برنامه ها و جلساتي كه در سطح شهرستان ها صورت مي پذيرد توجه مديران شهرستان ها را به ديدار منظم با خانواده شهدا و ايثارگران معطوف مي كنيم.

پرويزي، با اشاره به كمبود نيروي انساني در ساختار بنياد شهيد استان تصريح كرد: اين موضوع در اين چند ماه مورد پيگيري قرار گرفته كه اميدواريم تدابير لازم بمنظور تامين نيرو مورد نياز صورت پذيرد.

رسانه اي شدن ديدارهاي منظم هفتگي رئيس جمهور و استانداران كشور با خانواده شهدا و ايثارگران توصيه مقام معظم رهبري بود.

معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد شهيد كشور در ابتداي اين ديدار با بيان اين مطلب افزود: طرح سپاس از توصيه هاي جدي مقام معظم رهبري مي باشد وانتظار مي رود در سطح استان ها و شهرستان ها نيز مورد توجه قرار گيرد.

مهدي ايزدي در ادامه با اشاره به اينكه متاسفانه نزديك به ۷۰ درصد والدين شهدا ديگر در ميان ما نيستند نگاه جدي مسئولين استان را به مشكلات والدين شهدا و همسران جانبازان خواستار شد.

وي پيشبيني تمهيدات لازم در كارگروه مناسب سازي زيست شهري خصوصا براي ساختمان هاي عمومي و اداري را لازم دانست و گفت : مد نظر قرار دادن مواردي همچون رمپ و بالابر در اين اماكن از مهمترين موضوعات مورد نياز مي باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار