معاون ساماندهی امور جوانان به پانا خبر داد؛

خانه جوان در 19 استان راه اندازی شد/ اختصاص اعتبار 50 میلیاردتومانی

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه در 19 استان کشور خانه های جوان راه اندازی شده است، گفت: در سال آینده 50 میلیارد تومان اعتبار برای تشکیل خانه های جوان در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۶۰۵۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا رستمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا با اشاره به تأسیس خانه های جوان اظهارداشت: خانه های جوان به عنوان مراکز فرهنگی جوان فعالیت دارد و قرار است در تمامی استان ها راه اندازی شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه طرح های اشتغال، مهارت آفرینی، گردشگری و اوقات فراغت در خانه های جوان پیگیری می شود، گفت: در واقع تشکیل خانه های جوان فضایی برای پیشرفت فعالیت های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جوانان نیاز به آموزش مهارت های زندگی دارند، گفت: متأسفانه نتوانستیم به جوانان آموزش های لازم برای فراگیری مهارت های زندگی و فعالیت های اجتماعی را ارائه دهیم که امیدواریم بتوانیم با تشکیل خانه های جوان این اهداف را دنبال کنیم.

رستمی در ادامه در پاسخ به اینکه در چه استان هایی خانه جوان راه اندازی شده است، گفت: تا کنون در 19 استان کشور خانه جوان راه اندازی شده است، البته قرار بود تا پایان سال در همه استان ها خانه جوان راه اندازی شود که این موضوع محقق نشده است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درخصوص تأمین اعتبارات راه اندازی خانه های جوان تصریح کرد: در نظر داریم با پیگیری های انجام شده بتوانیم 50 میلیارد تومان در بودجه سال 96 در قالب یک ردیف خاص برای ساخت خانه ‌های جوان در کشور اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه خانه های جوان مکانی برای بررسی و پیگیری مشکلات جوانان است، خاطرنشان کرد: سعی می شود در سال 96 در بخش های اشتغال و ازدواج جوانان بتوانیم فعالیت هایی را در خانه های جوان پیگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار