معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان ‌شرقی:

منشور حقوق شهروندی نقطه عطفی در توسعه کشور محسوب می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: منشور حقوق شهروندی نقطه عطفی در تاریخ توسعه‌یافتگی کشور و آغاز سرفصل جدیدی در تکریم و عزتمندی شهروندان جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۶۰۵۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، سعید شبستری در نشست علمی اساتید دانشگاه تبریز با دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی، اظهار داشت: تدوین منشور حقوق شهروندی که یکی وعده‌های رییس جمهور به مردم در آغاز دولت تدبیر و امید بود، پس از صدها روز تلاش و صرف هزاران ساعت وقت برای 80 میلیون ایرانی آماده شد.

وی افزود: مجموعه‌ای که منشور حقوق شهروندی را تدوین کردند سعی‌شان بر این بود که با کسب نظرات آحاد مردم و همه گروه‌های صاحب نظر و مرجع و مراکز غیردولتی این کار را انجام دهند که نهایتا در 29 آذر سال جاری این کار به نتیجه رسید.

شبستری ابراز امیدواری کرد بحث حقوق شهروندی به عنوان یک مطالبه و گفتمان عمومی در کشور مطرح شود و فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص انجام گیرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: قطعا اساتید نقش بسیار موثری در این زمینه خواهند داشت و امیدواریم با همکاری آنها، نقاط ضعف و کاستی‌ها مشخص و رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار