جشن نیکوکاری در 1000 مدرسه استان کرمانشاه برگزار شد

در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، زنگ جشن نیکوکاری در 1000 فضای آموزشی استان کرمانشاه نواخته شد.

کد مطلب: ۶۰۵۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، جشن ملی نیکوکاری در روز چهارشنبه مورخ 95/12/18 با شعار همدلی شکوه و مهربانی به صورت نمادین در مدرسه شهید بارانیان برگزار شد.

این جشن با حضور مدیرکل آموزش و پرورش،مدیرکل محترم کمیته امداد،نماینده فرماندار و سایر مسئولین استانی و مشارکت تشکل های فرزانگان برگزار گردید.
جشن نیکوکاری امسال طی روزهای 18 الی 20 اسفند ماه به مدت 3 روز و با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم در قالب رایزنی و تعاملات با نیکوکاران،سازمان ها،ادارات و هم چنین برگزاری ستاد و پایگاه های اصلی در شهرستان ها برگزار می شود.

ضمناً به ازای هر 5 هزار نفر جمعیت یک پایگاه و ستاد اصلی نیکوکاری مستقر است و حدود 40 پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری است.
در جشن نیکوکاری امسال طرح حامی یابی نیز برای جلب حمایت های خیران از ایتام و خانواده های مشمول طرح محسنین به صورت پر رنگ اجرا می شود.

برپایی ایستگاه های نقاشی و برگزاری مسابقات فرهنگی دینی با حضور مردم از دیگر برنامه های است که در حاشیه این جشن ملی به اجرا در می آیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار