بازدید مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش دلیجان از شهرستان اردکان

مدیر، معاون آموزشی، کارشناسان آموزش و مدیران متوسطه دوم دلیجان از آموزش و پرورش بازدید کردند.

کد مطلب: ۶۰۵۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در این بازدید ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان آموزش و پرورش اردکان هدف از بازدید و حضور در این شهرستان را کسب تجربیات موفق در کنکور سراسری و موفقیت های دانش آموزان عنوان کرد.

حجت اله فدایی افزود مدیران متوسطه دوم با ورود به مدارس شهرستان اردکان و کسب تجربیات در خصوص برگزاری آزمون های علمی، روش های تست زنی در کنکور و ... این برنامه ها را در مدارس خود نیز می توانند اجرا کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان نیز گفت: شهرستان اردکان در رشته ریاضی رتبه اول کل کشور را در کنکور کسب کرده و این از پیگیری ها و برنامه های مشاوره ای بسیار قوی در این شهرستان است.

محمد اشرفیان افزود: این شهرستان با جمعیت دانش آموزی بیش از 14 هزار نفر توانسته در زمینه های علمی و آموزشی رشد چشمگیری داشته باشد و این با همت و تلاش فرهنگیان، خیرین، اولیا و دانش آموزان میسر شده است.

در ادامه مدیران متوسطه و کارشناسان آموزش به 2 گروه تقسیم و از مدارس متوسطه دوم و پیش دانشگاهی و مدارس خاص شهرستان اردکان بازدید کردند و در جریان فعالیت های علمی و آموزشی مدارس قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار