بازدید کارشناسان و مدیران متوسطه دوم دلیجان از آموزش و پرورش میبد

مدیر، معاون آموزشی، کارشناسان آموزش و مدیران متوسطه دوم دلیجان از آموزش و پرورش شهرستان میبد بازدید کردند

کد مطلب: ۶۰۵۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد در جلسه مشترک با مدیر آموزش و پرورش دلیجان گفت: شهرستان میبد در کنکور سراسری سال 95 و سال های گذشته رتبه اول کل کشور را کسب کرده است.

محسن موحدی فرد افزود: این موفقیت حاصل پیگیری مسئولین، حمایت خیرین و اولیای دانش آموزا، مشاوره، وجود قرائت خانه های دانش آموزی و برگزاری آزمون های مدارس بوده است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کنکور برای حضور دانش آموزان دوره متوسطه دوم از اوایل تابستان آغاز و تا برگزاری کنکور و مشاوره جهت تعیین رشته آنان ادامه دارد که این یکی از مهمترین دلایل موفقیت شهرستان میبد در کنکور سراسری بوده است.

حجت اله فدایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در این بازدید ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان آموزش و پرورش میبد هدف از بازدید و حضور در این شهرستان را کسب تجربیات موفق در کنکور سراسری و موفقیت های دانش آموزان عنوان کرد .

در ادامه مدیران متوسطه و کارشناسان آموزش دلیجان به 2 گروه تقسیم و از مدارس متوسطه دوم و پیش دانشگاهی و مدارس خاص شهرستان میبد بازدید کردند و در جریان فعالیت های علمی و آموزشی مدارس قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار