رئیس سازمان دانش آموزی در مراسم درختکاری:

درختکاری شما، انشای عملی احترام به محیط زیست است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مراسم روز درختکاری گفت: نهالی که امروز می کارید انشاء عملی شماست این کار را انجام دهید تا سالهای بعد وقتی به این درختها نگاه می کنید به خودتان ببالید.

کد مطلب: ۶۰۵۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ مراسم جشن تولد زمین و روز درختکاری امروز چهارشنبه 18 اسفند 95 با حضور مسئولین آموزش و پرورش و سازمان جنگلها و مراتع و شرکت جمعی از دانش آموزان پیشتاز و فرزانه عضو سازمان دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.
مهدی فیض با خطاب قرار دادن دانش آموزان همیار طبیعت حاضر در مراسم اظهار داشت: یادتان باشد روزی درباره حضور شما در اینجا می پرسند. همه ما باید نسبت به محیط زیست و طبیعت حساس باشیم و هر سال حداقل یک نهال بکاریم و از آن مواظبت کنیم.
رئیس سازمان دانش آموزی کشور با اشاره به تمرین درختکاری در روز تولد زمین گفت: نهالی که امروز می کارید یک انشای عملی است. سالیانه این کار را انجام دهید تا سالهای بعد وقتی که به این درختها که خود کاشته اید نگاه می کنید به خودتان ببالید.
مراسم جشن تولد زمین و روز درختکاری به همت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی و با همکاری سازمان جنگلها و مراتع در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.
دانش آموزان عضو تشکل های پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی هر یک با کاشتن یک نهال یا گل در روز درختکاری یادگاری سبز از خود برجای گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار