معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عنوان کرد:

پیوستن دانش آموزان آذربایجانشرقی به کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: کمپین نه، به مواد آتش زا و خطرساز به عنوان راهبرد اصلی در روزهای منتهی به پایان سال در مدارس استان اجرا می شود و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

کد مطلب: ۶۰۴۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، رسول صادقی در مراسم نمادین پویش نه، به مواد آتش زا و خطرساز در دبیرستان استعدادهای درخشان علامه امینی ناحیه 3 تبریز اظهار داشت: این کمپین به عنوان راهبرد اصلی در روزهای منتهی به پایان سال در مدارس استان اجرا می شود و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی افزود: با رعایت برخی مسایل ایمنی می توانیم پایان سالی توام با نشاط و سلامتی داشته باشیم و امیدواریم نوجوان و جوانان با پیوستن به این کمپین فرهنگی هفته پایانی سال را به سلامتی سپری کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان به خصوص شهدای حادثه ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: آتش نشانان در طول سال به خصوص در چهارشنبه آخر سال خدمات ارزشمندی را برای مردم ارایه می دهند پس بر دانش آموزان لازم است با آتش نشانان در برگزاری جهارشنبه سوری سالم و با نشاط همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار