اولین همایش فرهنگ سازی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی

اولین همایش استانی گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و مس منطقه کرمان در شهربابک با ارائه 150 مقاله برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۴۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،آرمان شکوه سلجوقی دبیر علمی این همایش با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش موثر و تعیین کننده ای در فرهنگسازی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی دارد گفت: گفتمان سازی و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی در راستای ترویج و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی افزود: 157 اثر در دو محور مقالات علمی و تجربه نگاری از سراسر استان به دبیر خانه علمی این همایش ارسال شد، که پس از داوری توسط اعضای هیئت علمی و مدرسان شاخص دانشگاه های مرکز استان 10 اثر جهت ارائه حضوری و 37 اثر هم جهت نمایش پوستری برگزیده شدند.

شکوه سلجوقی افزود: پس از مصاحبه حضوری از برگزیدگان 10 اثر برتر، نهایتا 6 اثر جهت ارائه حضوری در همایش انتخاب شدند.

رئیس مرکز پژوهش های علمی و آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول مقالات علمی پژوهشی توسط « مهسا حسینی » معلم رفسنجانی خبر داد و گفت: مقاله « بتول عرب زاده و ناهید محمود آبادی» معلمان مدارس شهرستان رفسنجان نیز رتبه دوم مقالات علمی پژوهشی را به خود اختصاص دادند.

آرمان شکوه سلجوقی از کسب رتبه سوم و چهارم مقالات علمی پژوهشی این همایش به ترتیب توسط « ندا بالنگی» از آموزش و پرورش بم و مقاله مشترک «سارا سلجوقی و فاطمه ملایری» خبر داد.

وی با بیان اینکه تجربه « نرگس رضایی از آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان به همراه مسلم بحر آسمانی از آموزش و پرورش عشایری» رتبه اول این همایش را به خود اختصاص داد افزود: تجربه « حسین اکبری و مریم معین الدینی میمند» معلمان مدارس شهرستان شهربابک رتبه دوم تجارب برتر این همایش را از آن خود کرد.

آرمان شکوه سلجوقی از کسب رتبه اول پوستر این جشنواره توسط « محمد عارفیان و فاطمه محمودی » معلمان مدارس شهربابک خبر داد و گفت: رتبه دوم بخش پوستر به « آذر جوزن» از همکاران فرهنگی شهرستان بم اختصاص یافت.

وی خاطر نشان کرد: مقالات برگزیده این همایش در پایگاه جهان اسلام ISC منتشر خواهند شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار