مديرعامل صنايع آموزشي وابسته به صندوق ذخيره فرهنگيان خبر داد:

توليد 3 هزار قلم از انواع وسايل آموزشي ، تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي

مديرعامل شركت صنايع آموزشي وابسته به ذخيره فرهنگيان گفت: 3هزار قلم از انواع وسايل آموزشي، تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي در شركت صنايع آموزشي توليد مي شود.

کد مطلب: ۶۰۲۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویسآموزش وپرورش پانا، محمود معصومي اظهاركرد: مجموعه كارگاه هاي صنايع آموزشي از سال 1354 با هدف طراحي، توليد و تأمين وسايل آموزشي، تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي تأسيس شد و در حال حاضر 3 هزار قلم از انواع وسايل وكالاهاي آموزشي، آزمايشگاهي و كارگاهي دراين شركت توليد و تأمين مي شود.

معصومي افزود: اين مجموعه با دارابودن بيش از 15 كارگاه توليدي در داخل شركت و استفاده از امكانات توليدكنندگان خارج از شركت اقدام به تهيه، توليد و تأمين وسايل آموزشي و تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي موردنياز وزارت آموزش وپرورش مي كند.

مديرعامل شركت صنايع آموزشي وابسته به صندوق ذخيره فرهنگيان تصريح كرد: تهيه، توليد و تأمين وسايل آموزشي و تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي براساس استانداردهاي تعيين شده از سوي سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي وزارت آموزش و پرورش، آموزش نحوه كاربري تجهيزات و وسايل مذكور به كاربران اين تجهيزات كه عمدتاً معلمين، دانش آموزان و اساتيد و دبيران هستند، استفاده از مواد اوليه و امكانات داخلي و همچنين استفاده از شركت هاي دانش بنيان از جمله تعهدات اين شركت است.

وي گفت: 95 درصد، مواد اوليه موردنياز از داخل كشور تأمين مي شود و در اين راستا از طرح ها و نوآوري هاي معلمين، نه تنها استقبال مي كنيم، بلكه آن ها را تشويق نيز خواهيم كرد.

معصومي شركت صنايع آموزشي را داراي دو شركت زيرمجموعه دانست و افزود: در شركت تجهيزات مدارس ايران، انواع مبلمان كلاسي، اعم از ميز، نيمكت، فايل ، كمد و تجهيزات آزمايشگاهي توليد مي شود و شركت پژوهش و نوآوري صنايع آموزشي، وظيفه پشتيباني سيستم هاي نرم افزاري و طراحي محتواهاي آموزشي براي مقاطع مختلف تحصيلي را برعهده دارد.

مديرعامل شركت صنايع آموزشي وابسته به صندوق ذخيره فرهنگيان خاطرنشان كرد: سهام شركت صنايع آموزشي و شركت هاي وابسته به آن متعلق به صندوق ذخيره فرهنگيان است و حجم فروش توليدات آن سالانه حدود 60 ميليارد تومان است، و سود حاصله آن به صندوق ذخيره فرهنگيان واريز مي شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار