با حضور محمد چرمشیر

گرافیک نوول«جمشید طلوع2» در جشنواره پویانمایی رونمایی می شود

دومین جلد از سری گرافیک نوول های «آخرین داستان»؛ «جمشید طلوع 2» با حضور محمد چرمشیر و اشکان رهگذر در نخستین روز از دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران رونمایی می شود.

کد مطلب: ۶۰۲۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ رونمایی از«جمشید طلوع2» نوشته اشکان رهگذر با ویرایشی از محمد چرمشیر در روز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه در نخستین روز از برگزاری جشنواره دو سالانه پویانمایی تهران با حضور نویسنده و ویرایشگر این گرافیک نوول راس ساعت 18 در غرفه استودیو هورخش برگزار می شود.
گرافیک نوول دو جلدی «جمشید طلوع» که جلد نخست آن پیش از این در دی ماه امسال رونمایی شد برداشتی آزاد از شاهنامه است که آغاز دوران پادشاهی جمشید را روایت می کند. دو جلد بعدی این گرافیک نوول ها با عنوان «جمشید غروب» هم با روایت دوران انحطاط پادشاهی جمشید تا پیش از اکران انیمیشن «آخرین داستان» منتشر خواهد شد. فائزه سپهرصادقیان، سرپرست تصویرگران و شیوا گل محمدی و داوود دیبا از تصویرگران این گرافیک نوول هستند.
پایان قصه گرافیک نوول های دوران پادشاهی جمشید به آغاز قصه انیمیشن «آخرین داستان» که اواخر حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون را روایت می کند، پیوند می خورد. چهار جلد بعدی این مجموعه هشت جلدی در رابطه با یکی از شخصیت های مرموز این انیمیشن همزمان با اکران منتشر خواهند شد.
علاقمندان برای شرکت در این رونمایی می توانند یکشنبه 15 اسفند ماه راس ساعت 18 در غرفه استودیو هورخش واقع در محل برگزاری جشنواره دو سالانه پویانمایی تهران به آدرس خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری مراجعه کنند.
حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار