مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد:

مسابقه فرهنگی جرعه زلال فاطمی(س) در سراسر کشور برگزار خواهد شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد: در راستای معرفی سیره و ابعاد مختلف وجودی بانوی بزرگ جهان اسلام، حضرت فاطمه(س) برای نسل آینده دار امروز، مسابقه فرهنگی جرعه زلال فاطمی(س) در سراسر کشور و با محوریت سازمان دانش آموزی استان سمنان برگزار می گردد.

کد مطلب: ۶۰۲۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا عامریان در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، با بیان اینکه به فاطمیه و زندگی حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگوی کامل اسلامی، توجه لازم و کافی نشده و بسیار غریب است، گفت: به همین مناسبت، مسابقه فرهنگی جرعه زلال فاطمی(س) در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی، اهداف برگزاری این مسابقه را، معرفی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س)، الگوسازی از سیره و زندگی ایشان برای نسل جدید، کشف و معرفی استعدادهای جوان و ارزشی در بین دانش آموزان و همچنین زمینه سازی عزاداری با معرفت برای حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، افزود: مؤسسه ریحان که محصولات فرهنگی و دینی اش تحت حمایت و تایید مراجع عظام تقلید است، در این رابطه از زندگی حضرت زهرا(س) و خطبه ها و مباحث ثقیفه ایشان نرم افزاری برای سنین کودکان و نوجوانان تهیه کرده و قابل استفاده برای آنان تا پایان مقطع متوسطه اول می باشد.

عامریان خاطرنشان کرد: از ویژگی های مهم این نرم افزار، وجود بازی ها و سرگرمی منطبق با همین موضوع و همچنین استفاده از آواها و نماهای مذهبی و آکاپلا بجای موسیقی می باشد که این آواهای مذهبی توسط افراد آهنگساز حرفه ای که در مبحث موسیقیایی از آواهای دهانی استفاده می کنند، تهیه و تنظیم شده است.

وی ادامه داد: مباحث این مجموعه که گل یاس 2 نام دارد، شامل داستان های انیمیشنی پیرامون ایام فاطمیه، تاریخ تحلیلی ایام پس از رحلت پیامبر(ص)، وظیفه ما نسبت به بزرگداشت فاطمیه به همراه قسمت های متنوع و جذاب و آموزنده می باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان جوائز نفیس این مسابقه را سفر زیارتی عتبات عالیات، سفر زیارتی مشهد مقدس، سفر زیارتی قم و جمکران، تبلت هوشمند، پلاک طلا، بازی و سرگرمی، پک کامل فرهنگی به ارزش تقریبی 6000000 ریال شامل صد کتاب و نرم افزار و همچنین لوح تقدیر و یادبود برای تمامی شرکت کنندگان عنوان کرد.

عامریان در پایان با بیان اینکه نتایج این مسابقه تا 20 ام خردادماه سال 1396 اعلام می شود، خواستار شد تا شرکت کنندگان، تمامی آثار خود را حداکثر تا 20 اردیبهشت سال 1396 ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار