مازندران ميزبان كنگره بين المللی شهدای مدافع حرم می‌شود

استاندار مازندران از برگزاری مراسم تجليل از 36 خانواده شهيد مدافع حرم مازندران با حضور معاون رئيس جمهور و سخنگوی دولت در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان ساری خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۲۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران،‌ ربیع فلاح جلودار در مجمع بسيج اساتيد مازندران گفت: بسيج، پشتوانه‌ی اصلي نظام و انقلاب است و رسالت اصلی بسيج اساتيد ارتقاء و تقويت فرهنگ و تفكر بسيجی است.

فلاح جلودار با تسليت و تعزيت ايام شهادت دختر گرامي پيامبر اسلام(ص) گفت: مجاهدت، در راه حق و صيانت از انقلاب و حرکت در راستای آرمان‌های حضرت امام رحمه الله عليه و مقام معظم رهبري از مهمترين انتظارات از عزيزان بسيجی است.

وي با اشاره به سخن مقام معظم رهبری كه شما بسيجی‌ها بايد به گونه‌يی رفتار كنيد كه احترام و محبت مردم جلب شود. شما بايد نمونه‌ی اخلاق و تواضع و مهربانی و رعايت مقررات باشيد اظهار داشت اساتيد بسيجي بايد نماد اخلاق ، معنويت، بصيرت و قانونمداری باشند .

وی بر ارتقاء انديشه خدمت جهادي به كشور با توسعه و تقويت تفكر و روحيه بسيجی و انقلابي تاكيد كرد و گفت: بسيج اساتيد مي تواند با تقويت فعاليتهاي پژوهشي و علمي و حركت در مسير توليد علم گامهاي بلندي در زمينه پيشرفت كشور بردارد.

مقام عالي دولت در استان تاكيد کرد: بسيجيان ما در مقابل جنگ سخت دشمنان مردانه ايستادند و امروز رسالتشان مقابله با جنگ نرم دشمنان است كه از اهميت بيشتري برخوردار است .

وي راه برون رفت از مشكلات را تقويت روحيه انقلابي ، بسيجي و جهادي خواند و گفت : همه اساتيد ما بايد با روحيه در جهت توسعه علم و دانش و پژوهش گام بردارند چرا كه رمز اقتدار و عظمت ما و هر كشوري علم و دانش است .

استاندار مازندران از برگزاری كنگره بين المللی شهداي مدافع حرم در مهر 96 در مازندران خبر داد و گفت: همه بايد تلاش كنيم تا با ارائه مقالات فاخر ابعاد و اقدامات جهادگونه مدافعين حرم تبيين شود و اين كنگره بين المللی با بهترين كيفيت و به بهترين شكل برگزار شود .

گفتنی است در اين مراسم با حضور استاندار مازندران و آيت‌الله معلمی نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری سايت، لوگو و پوستر كنگره بين المللی شهدای مدافع حرم رونمايی شد.

همچنین استاندار مازندران در اين مراسم از برگزاری مراسم تجليل از 36 خانواده عزيز شهيد مدافع حرم مازندران با حضور معاون رئيس جمهور و سخنگوی دولت در روز حضرت فاطمه زهرا سلام عليها در شهرستان ساری خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار