"از شرابه های روسری مادرم" در شبکه 4

«از شرابه های روسری مادرم» عنوان ویژه برنامه تلویزیونی است که به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد مطلب: ۶۰۲۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ ویژه برنامه«از شرابه های روسری مادرم» به تهیه کنندگی امیر قمیشی 11 و 12 اسفند به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.
به گفته امیر قمیشی تهیه کننده برنامه: این ویژه برنامه به صورت زنده پخش آن از شب شهادت حضرت زهرا (س) آغازمی شود و به صورت میان برنامه در مدت زمان 10 الی 15 دقیقه در فواصل برنامه های شبکه پخش می شود.
قمیشی افزود: «از شرابه های روسری مادرم» نامی وام گرفته از اثر آیینی دکتر سید حسن حسینی است، با اجرای علیرضا بدیع که در آن به ماندگارترین مادرانه های ادبیات معاصر پرداخته می شود و شاعران سرشناس حوزه شعر سپید، غزل و ترانه در رسای حضرت زهرا (س) به شعرخوانی می پردازند.
قمیشی گفت: این برنامه در حقیقت یک شب شعر تلویزیونی خواهد بود که در فواصل برنامه های شبکه چهارشنبه و پنجشنبه پخش می شود.
شایان ذکر است شبکه چهار سیما دو ویژه برنامه دیگر با نامهای «سیم و زر» و «نشان از بی نشان» را برای پخش در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تهیه و تولید کرده است.
برنامه «سیم و زر» به تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی 11 اسفند ساعت 15 پخش و 12 اسفند ساعت 1:30 بامداد و 6:30 صبح باز پخش می شود. در این برنامه تلویزیونی که در قالب ترکیبی تهیه شده است ، آیت الله فاطمی نیا میهمان برنامه به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و زندگی آن حضرت می پردازد.
«نشان از بی نشان» برنامه ترکیبی دیگری است که در دو قسمت ویژه شهادت حضرت زهرا (س) در گروه معارف و اندیشه دینی شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است. این برنامه 11 اسفند ساعت 22:30 و 12 اسفند ساعت 17:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار