روزشمار هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی اعلام شد

رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی روزشمار هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی که از هشتم اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۴ اسفند ماه ادامه دارد را اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۰۲۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

اباذر جعفری در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: روز یکشنبه هشتم اسفند 95 روز «امور تربیتی و میثاق با شهیدان رجایی و باهنر و حفظ محتوای انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران» عنوان گرفت که در این روز از خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی و تعدادی از پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت استان دیدار داشتیم.

وی افزود: دوشنبه نهم اسفند 95 روز «امور تربیتی و بزرگداشت نخبگان امر تربیت و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی» ما گرفت و در این روز علاوه بر برگزاری محفل انس با قرآن، جمعی از کارکنان حوزه امور تربیتی استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار داشتند.

رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: سه‌شنبه دهم اسفند 95 روز «امور تربیتی و فرهنگ اسلام ـ ایرانی، تبیین و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی» و چهارشنبه یازدهم اسفند 95 روز «امور تربیتی و تربیت در سایه تمسک به قرآن کریم و عترت علیهم‌السلام و ولایت‌مداری» نام‌گذاری شده است که در این روز مسابقه قرائت قرآن و کتاب خوانی ویژه دانش آموزان برگزار خواهد شد.

جعفری ادامه داد: در پنج‌شنبه دوازدهم اسفند 95 با عنوان «امور تربیتی و بصیرت‌افزایی و پویایی در تربیت اسلامی و سواد رسانه‌ای» جلسه های بصیرت افزایی ویژه دانش آموزان و معلمان برگزار می شود و همچنین مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا را خواهیم داشت.

وی گفت: همزمان با روز جمعه سیزدهم اسفند 95 که روز «امور تربیتی و پرورش و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان» نام گرفته است حضور گسترده و پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در نماز جمعه را شاهد خواهیم بود.

رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: شنبه چهاردهم اسفند 95 روز «امور تربیتی و تعلیم و تربیت عقلانی بر مبنای سبک زندگی متعالی در قالب هنر، با رویکرد فطرت‌گرایی توحیدی نام دارد.

جعفری تصریح کرد: روز دوشنبه 16 اسفند ماه نیز مراسم تجلیل از برترین های حوزه امور تربیتی استان با حضور مسئولین استانی در تالار اندیشه تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار