مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خبرداد:

همایش 5000 نفری سپاس مربی توسط سازمان دانش آموزی استان برگزار خواهد شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خبرداد: همایش 5000 نفری سپاس مربی، توسط سازمان دانش آموزی استان سمنان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۰۲۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا عامریان در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان و نقش ارزنده آنان در ساختن جامعه‌ای موفق، اظهار داشت: در این همایش استانی، معلمان، فرهنگیان و مربیان نمونه تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، توسط دانش آموزان تشکیلاتی پیشتاز و فرزانه استان تقدیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه جایگاه هر فردی در جامعه اش، به تلاش و کوشش تعلیم و تربیت معلمان باز می گردد، عنوان کرد: تمام دارایی های ما، معلمانمان هستند که برای آموزش و تربیت ما تلاش فراوانی داشتند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با تاکید بر اینکه فرهنگیان با وجود نقش سازنده و کلیدی در یک جامعه، حداقل حقوق را دارند، خاطرنشان کرد: آنها آیندگان کشور ما را می‌سازند و زحماتشان به گونه‌ای باید مورد قدردانی واقع شود.

عامریان با بیان اینکه دانش‌آموزان پیشتاز و فرزانه در همایش بزرگ سپاس مربی استان سمنان حضور دارند؛ هدف از برگزاری این همایش را تقدیر دانش آموزان از مربیان و معلمان خود دانست.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های درنظر گرفته شده در این همایش، تصریح کرد: دانش آموزان حاضر در این همایش، در یک مانور تشکیلاتی، توانمندی‌ها و داشته‌های تشکیلاتی خود را نیز به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، برگزاری چنین جشن و بزرگداشتی را نشان دادن از شخصیت بارز معلمان بیان کرد و گفت: با توجه به جایگاه و مقام شامخ معلم شغل آنها را نباید به ارزش مسائل مالی دانست.

عامریان افزود: برگزاری سرود همگانی و برنامه‌های خاص دانش‌آموزی و خلاقیت‌های هنری دانش آموزان حاضر در سالن ورزشی کارگران، از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش در کنار تجلیل از فرهنگیان نمونه استان سمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار