رونمایی از شناسنامه شهید در یادواره «59 شهید سنگرساز بی سنگر»استان قم

یادواره 59 شهید سنگرساز بی سنگر و شهید مدافع حرم سیدسجاد روشنایی، دوشنبه شب در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، یادواره 59 شهید سنگرساز بی سنگر استان قم با حضور آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و نادعلی جانشین مدیرکل امور ایثارگران این وزارتخانه، سیدمهدی صادقی استاندار و رضا سیار فرماندار قم، لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رضوی رئیس سازمان برنامه و بودجه و خانواده های شهدا و ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری فر آزاده هشت سال دفاع مقدس و از اساتید حوزه علمیه قم طی سخنانی به بخش های آخرین پیام حضرت امام خمینی(ره) به جهاد سازندگی اشاره و ابراز کرد: حضرت امام در این پیام، خصلت های پسندیده ای همچون روحیه خدمتگزاری، شجاعت، ایثار و فداکاری و تلاش در جهت خدمت به اسلام و رفع وابستگی را مورد سفارش و تاکید قرار دادند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی و مقاومت سیاسی در برابر استکبار جهانی، برای کشور عزت و اقتدار می آفریند.

همچنین سیدعلی روشنایی از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی قم و پدر بزرگوار شهید مدافع حرم، سید سجاد روشنایی، خاطراتی از فرزند شهید خویش بیان کرد.

در پایان این مراسم، با حضور خرمی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، اروجی مدیرکل بحران، مرادی، هاشمی و حسینی مدیران کل ثبت احوال، بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مسئولان جهاد کشاورزی قم از شناسنامه هویتی جهادگر شهید حسن نیکوصحبت رحیمی رونمایی شد.

نوحه خوانی به مناسبت ایام فاطمیه(س)، تقدیر از خانواده های شهیدان نیکوصحبت، هادی حسنی، روشنایی و مرحومین احمد گایینی و محمود امیرحسینی خلج از پیشکسوتان جهاد قم و نیز تجلیل از خدمات سیدحسین موسوی پور و جمشید شریفی بخش دیگری از این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار