علمی در جلسه ی شورای معاونین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

ایجاد فضای مناسب برای دانش آموز جهت ایجاد انگیزه شیوه موثر تربیتی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی اذعان داشت: یکی از شیوه های موثر تربیتی ایجاد فضای مناسب برای دانش آموزان در جهت ایجاد انگیزه و علاقه در آنهاست.

کد مطلب: ۶۰۱۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهرعلمی با بیان اینکه در استان حدود 170 نفر از یک جز تا 30 جز حافظ کل قرآن داریم افزود: در راستای غنی کردن معارف اسلامی در مدارس و افزایش تعداد قاریان قرآن، نهایت تلاش خود را خواهیم نمود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان تصریح کرد: بیش از 115 برنامه براساس سند تحول بنیادین برعهده معاونت پرورشی و فرهنگی قرار داده شده است.

علمی با اشاره به اینکه سرانه فضای فیزیکی جهت برگزاری نماز جماعت برای هر دانش آموز 50 سانتی متر است افزود: امسال با تلاش مجموعه شاهد رشد چشمگیر فضاهای نمازخانه ای در مدارس بوده ایم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان اذعان داشت: یکی از شیوه های موثر تربیتی ایجاد فضای مناسب برای دانش آموزان در جهت ایجاد انگیزه و علاقه در آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: تا بحال 780 روحانی برای ترویج گفتمان دینی و توسعه فرهنگ نماز جماعت در مدارس جذب شده است.

علمی اظهار داشت: در زمینه فعالیت های فرهنگی وهنری با برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، طراحی کاریکاتور و نقاشی و..در مدارس شور و نشاط خاصی بین دانش آموزان ایجاد شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بیان کرد: در عرض یکسال حدود 220 هزار دانش آموز در بحث اوقات فراغت جذب و ساماندهی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار