تحویل داوطلبانه 90 دستگاه ماهواره به سپاه ناحیه کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اقدام داوطلبانه بیش از 90 خانوار بخش گل تپه در جمع‌آوری دیش‌ها و تجهیزات ماهواره ای خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۱۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، محمود بداغی از اقدام داوطلبانه بیش از 90 خانوار بخش گل تپه در جمع آوری دیش ها و تجهیزات ماهواره ای خبر داد و اظهار داشت: اقدام خداپسندانه این خانوارها به صورت خودجوش در روزهای پایانی سال 95 نوید بخش خانه تکانی نوروزی و زدودن غبار قلب‌ها و تزکیه نفس است.

وی در تشریح عمل پسندیده مردم بخش گل تپه در روزهای پایانی سال افزود: خانه تکانی در پایان سال یکی از رسوم ما ایرانی‌ها است و مردم بخش گل تپه به خوبی ثابت کردند که به جز خانه تکانی منازل و زدودن غبار از محیط زندگی به زدودن غبار از قل‌ها و تزکیه نفس نیز اهمیت ویژه ای قائل هستند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: جمع‌آوری 90 دستگاه ماهواره در یک مرحله با برگزاری نشست های بصیرتی و آسیب شناسی اجتماعی ماهواره در حوزه ی امام خامنه ای گل تپه و با هدف حفظ ارزش ها و کیان خانواده ها به صورت داوطلبانه تحقق یافته است.

وی افزود: وجود ماهواره در منازل و استفاده از آن باعث می شود تا خانواده های ایرانی در معرض تهدیدات و هجوم فرهنگی دشمنان که از هم گسیختگی فرهنگ خانواده های ایرانی است قرار بگیرند.

بداغی با اشاره به وجود شبکه های فساد و ترویج بی بندو باری در ماهواره خاطرنشان کرد: خانوداه ها باید هوشیار باشند که شبکه‌های ماهواره به صورتی شیطانی مدیریت می شوند و هدف اصلی آنها ترویج بی بند و باری، عادی جلوه دادن ارتباط زنان و مردان نامحرم، عادی سازی خیانت زوجین به همدیگر و دریدن پرده های عفاف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار