رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری در گفتگو با پانا:

همایش های میلیاردی ترافیک شوی تبلیغاتی است

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری گفت: همایش های ترافیک شهری که هزینه های میلیاردی هم دارد چیزی جز شوی تبلیغاتی نیست.

کد مطلب: ۶۰۱۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

رحمت الله حافظی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پانا با اشاره به شانزدهمین همایش مهندسی و ترافیک شهری بیان کرد: این همایش ها صرفا در حد شوی تبلیغاتی است و بیش از این کاربرد ندارد . باید پرسید که همایش های گذشته چه مشکلاتی از شهر تهران را حل کرده است .

وی ادامه داد: وقتی دهه گذشته را مرور می کنیم می بینیم که روز به روز بر حجم ترافیک افزوده شده است و هیچ ارتباطی بین این همایش که صاحبنظران دنیا را جمع می کنند و بهبود محیط زندگی و شهری وجود ندارد .صرفا این همایش ها محل هزینه است که میلیاردها تومان در آن حیف و میل می شود و خروجی این همایش ها کتابهایی با کاغذ های گلاسه و بسیار شیک است .

به گزارش پانا ،حافظی هفته گذشته در توییت خود اعلام کرده است که هزینه همایش فوق یک میلیاردو دویست و شصت میلیون تومان بوده است .

پلازای میدان ولیعصر تجاری است /ساخت و ساز در پایتخت پول پایه است

این عضو شورای شهر تهران در باره حضور هنرمندان بر سر پروژه پلازای میدان ولیعصر به جای متخصصان و صاحبنظران و تصمیم گیران گفت: احدا ث چنین چیزی در وسط میدان ولیعصر نمایگر این است که ساخت و ساز در این شهر پول پایه است است .آقایان به دنبال این هستند که صرفا فضای ی تجاری ایجاد و از آن کسب درآمد کنند .

حافظی ادامه داد: طبق گزارش های که دیده ایم این پلازا تجاری است.اگر تجاری فرهنگی هم باشد جای تامل دارد زیرا در کنار کلمه تجاری، فرهنگی هم گذاشتند تا کسی به آنها خرده نگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار