دیدار استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز با پروفسور رحمان‌زاده/

پزشک ایرانی صاحبنام ساکن آلمان در جمع دانشجویان تبریز حضور می یابد

شهردار تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی با پروفسور رحیم رحمان‌زاده، پزشک نامی کشورمان در آلمان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۶۰۱۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی،صادق نجفی در این دیدار، با اشاره به اهتمام شهرداری تبریز در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی، از پروفسور رحمان‌زاده برای حضور در تبریز دعوت کرد.

شهردار تبریز با اشاره به دیدار سال گذشته با این پزشک صاحبنام، گفت: در سال‌های گذشته، این توفیق را داشته‌ایم که در سایه ارتباطات بین‌المللی تبریز، از راهنمایی‌های ارزنده نوابغ جهانی شهر و کشورمان در کشورهای مختلف بهره‌مند شویم که از آن‌جمله می‌توان به دیدار سال گذشته با جنابعالی و همچنین تقدیر از پروفسور سمیعی و پروفسور علوی در تبریز اشاره کرد.

وی تاکید کرد: بی‌صبرانه منتظر حضور شما در جمع پرشور اساتید و دانشجویان تبریزی هستیم و امیدواریم این شرایط هر چه سریع تر فراهم شود.

پروفسور رحمان‌زاده نیز در این دیدار، با قدردانی از شهردار تبریز، نبوغ علمی دانشجویان و اساتید پزشکی کشورمان را زبانزد خواند و اظهار امیدواری کرد با ایجاد زمینه ها و فرصت های لازم، امکان سفر به تبریز هر چه سریع تر فراهم شود.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار حضور داشت.

پروفسور رحیم رحمان‌زاده متولد 1313 در شبستر آذربایجان شرقی، پایه گذار جراحی مدرن ارتوپدی و تروماتیک ارتوپدی در سطح بین‌المللی و رئیس مرکز بین‌المللی جراحی مفاصل و استخوان برلین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار